تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 18:32
کد خبر : 71708

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

        برخورد مرگبارسرویس شهرستان‌ها‌: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت : بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با کامیون در محور «اهرم- برازجان» پنج نفر جان خود را از دست دادند.  سرهنگ «جابر پاپری» گفت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور «اهرم- برازجان»، سریعا ماموران پلیس

    
    برخورد مرگبار
سرویس شهرستان‌ها‌: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت : بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با کامیون در محور «اهرم- برازجان» پنج نفر جان خود را از دست دادند.  سرهنگ «جابر پاپری» گفت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور «اهرم- برازجان»، سریعا ماموران پلیس راه به همراه گروه‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند. وی گفت: در این حادثه دلخراش، متاسفانه پنج سرنشین سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت این حادثه هستند.
قاچاق کالا
خرم‌آباد‌– خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی استان لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف کالای قاچاق در شهرستان «پلدختر» خبر داد‌.  سرتیپ«حاجی محمد مهدیان‌نسب» اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان«پلدختر» در راستای برخورد با کالای قاچاق و ارز و حمایت از کالای ایرانی، در عوارضی آزادراه «پل زال»  به یک دستگاه خودرو کامیون ایسوزو مظنون  و پس از هماهنگی با مقام قضائی  آن را متوقف کردند‌. وی افزود: ماموران در بازرسی از  این خودرو سه دستگاه موتورخودرو ،۱۴ حلقه لاستیک لیفتراک، ۴۵۶ لیترروغن موتور لکسوز و تویوتا و ۹۵۰عدد فلش مموری بلوتوث‌دار قاچاق فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند. وی گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۳۰میلیارد و ۸۸۰میلیون ریال برآورد کردند و متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.
سرقت دوربین مدار‌بسته
شیراز‌– خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی آباده گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مدار‌بسته در شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ خسرو رزمجویی‌، افزود: در این خصوص ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان یک متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های پلیس، به ۱۱ فقره سرقت دوربین‌های مدار بسته در شهرستان آباده اعتراف کرد، افزود: در این خصوص تعدادی دوربین مداربسته سرقتی از مخفیگاه این سارق کشف شد.
مواد‌مخدر به مقصد نرسید
کرج‌– خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف مواد مخدر از سوداگران مرگ، در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان خبر داد.  سرتیپ «عباسعلی محمدیان» گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد افرادی که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند، قرار است مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر را از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر خریداری و به مخفیگاه خود در کرمان و از آن جا به استان‌های تهران و البرز منتقل کنند.
فرمانده انتظامی استان افزود: به‌منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به آدرس مورد نظر، اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با حضور پلیس، متهمان که متوجه حضور آن‌ها شدند، سوار بر یک دستگاه خودرو پراید با سرعت قصد فرار داشتند که بلافاصله ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک خودرو کردند که خودرو پس از طی مسافتی متوقف و متهمان دستگیر شدند. محمدیان گفت: در بازرسی از منزل آنها ۳۰۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان منتقل شدند.
سانحه رانندگی مرگبار
تبریز‌– خبرنگار کیهان‌: بر اثر واژگونی خودرو لکسوس در محور تبریز‌ـ ارومیه حوالی روستای خور‌خور دونفر( زن و مرد) فوت کردند و یک کودک مصدوم شد. سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسکو با اعلام این خبر گفت: این حادثه به مرکز فوریت‌های پیش‌بیمارستانی شهرستان اسکو اعلام شد و سریعا دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس بین‌جاده‌ای خورخور و جزیره اسلامی به همراه اکیپی از هلال‌احمر شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.
هاشمی اقدم افزود: متاسفانه کارشناسان اعزامی جان باختن زن و مرد حدود ۳۵ ساله را تایید کردند و کودک چهار ساله برای ادامه درمان به مرکز بیمارستانی انتقال داده شد.  وی اضافه کرد‌: از سوی کارشناسان علت این سانحه در دست بررسی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد