تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 10:36
کد خبر : 91807

۲ طرح عمرانی و خدماتی در میاندوآب به بهره‌برداری رسید

۲ طرح عمرانی و خدماتی در میاندوآب به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در آیین بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره هفت میاندوآب‌ واقع در کوی رابری این شهر به خبرنگار ایرنا گفت: این ایستگاه در هر شبانه‌روز ظرفیت پمپ ۱۵۰ مترمکعب فاضلاب به تصفیه خانه اصلی را دارد. علیرضا رضوی با بیان اینکه این ایستگاه ۸۸۵ مشترک را در کوی رابری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در آیین بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره هفت میاندوآب‌ واقع در کوی رابری این شهر به خبرنگار ایرنا گفت: این ایستگاه در هر شبانه‌روز ظرفیت پمپ ۱۵۰ مترمکعب فاضلاب به تصفیه خانه اصلی را دارد.

علیرضا رضوی با بیان اینکه این ایستگاه ۸۸۵ مشترک را در کوی رابری تحت پوشش قرار می‌دهد، افزود: در اجرای این پمپاژ ۱۲.۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب، ۴.۳ کیلومتر خط انتقال اجرا شده‌ و ۲ عدد پمپ لجن کش ۵.۵ کاوه در آن نصب شده‌است.

وی با بیان اینکه در مجموع برای احداث این ایستگاه پمپاژ و تملک زمین آن ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان هزینه شده است، گفت: همچنین هشتمین ایستگاه پمپاژ فاضلاب نیز در “کوی تقی‌آباد” میاندوآب‌ در حال ساخت است که تا یک ماه آینده در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهر میاندوآب جمع‌آوری فاضلاب به جهت شیب کم این شهر به صورت ثقلی انجام می‌گیرد، برای سهولت در انتقال فاضلاب‌های خانگی به تصفیه‌خانه مرکزی به احداث ایستگاه‌های پمپاژ در ۲۰ نقطه این شهر نیاز است.

رضوی افزود: ۶۱ درصد جمعیت شهری میاندوآب‌ از شبکه فاضلاب برخوردار است که ۱۱ درصد از میانگین کشوری بیشتر است ولی از میانگین استانی که ۶۶ درصد است، پنج درصد پایین است.

وی با بیان اینکه با افزایش ایستگاه‌های پمپاژ در این شهرستان این وضعیت بهبود می‌یابد، گفت: با توجه به توپوگرافی شهر میاندوآب به وجود ایستگاه‌های پمپاژ به تعداد ۲۰ مورد با هزینه بالا نیاز است در حالی که در شهرهای دیگر به این حد نیازی است و تنها ۲ ایستگاه مشکل را برطرف می‌کند.

وی افزود: فاز توسعه تصفیه خانه مرکزی شهر میاندوآب در دستور کار قرار دارد که امید است در سال‌های این مهم تحقق یابد.

مرکز معاینه فنی خودرو سبک شماره ۲ شبکه تعاون روستایی میاندوآب به بهره‌برداری رسید

مدیر اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی میاندوآب‌ در آیین افتتاح این مرکز گفت: مرکز معاینه فنی شماره ۲ خودرو سبک “سردار سلیمانی” اتحادیه تعاون روستایی میاندوآب در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با زیربنای ۴۰۰ مترمربع با هزینه پنج میلیارد ریال از منابع مالی اتحادیه ساخته شده است.

روبین کلانتری با بیان اینکه این مرکز به خودروهای سبک گازسوز و بنزینی خدمات ارایه خواهد داد، افزود: این مرکز براساس آیتم‌های اتحادیه مرکزی (سیمفا) ساخته شده و با راه‌اندازی آن برای پنج نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز در محلی قبلی واقع در ابتدای روستای نصیرکندی به صورت استیجاری فعالیت می‌کرد، گفت: تمامی خدمات در مرکز جدید به مناسبت دهه مبارک فجر با ۲۰ درصد تخفیف ارایه می‌شود.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های موجود در این مرکز بروز و ساخت کشور آلمان بوده که دومین مرکز از نظر تجهیزات در استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه است.

میاندوآب‌ با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد