تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 6:27
کد خبر : 71153

کشف محموله یک میلیارد ریالی قاچاق در مهریز

کشف محموله یک میلیارد ریالی قاچاق در مهریز

 سرهنگ «محمد رضا حناساب» در مورد این خبر گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر سوء استفاده قاچاقچیان از محورهای ارتباطی استان برای قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور کرمان – یزد به اجرا گذاشتند. وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک

 سرهنگ «محمد رضا حناساب» در مورد این خبر گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر سوء استفاده قاچاقچیان از محورهای ارتباطی استان برای قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور کرمان – یزد به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات ایست و بازرسی در این محور طی اوخر هفته گذشته، یک دستگاه اتوبوس را که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، متوقف کردند.

حناساب خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی استان در بازرسی انجام شده، ۶۵۰ قلم انواع کالای قاچاق که شامل پارچه، کفش، البسه و پوشاک فاقد مدارک گمرکی بود را کشف و توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی یزد ارزش محموله مذکور را بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد کرد و با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به مراجع قضائی، از عموم مردم خواست هر گونه فعالیت قاچاقچیان کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد