تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 - 6:02
کد خبر : 71020

۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و در حالی که قصد متوقف کردن

 کالای قاچاق به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و در حالی که قصد متوقف کردن آن را داشتند، اقدام به فرار کرد.

او ادامه داد: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز، موفق به مهار و توقیف خودروی مورد نظر شده و نسبت به بازرسی از ان اقدام کردند.
سردار جاویدان بیان کرد: در این بازرسی، ۳۵ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده  نیروی انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری راننده خودروی وانت و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

او در پایان گفت: مبازه با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه‌هایی است که توسط پلیس استان کرمانشاه دنبال می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد