تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 7:51
کد خبر : 70888

کشف محموله ۱۸ میلیاردی کالای قاچاق در یزد

کشف محموله ۱۸ میلیاردی کالای قاچاق در یزد

سردار «محمدرضا میرحیدری» با اشاره به اولویت‌های اجرایی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ،‌ اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر سوء استفاده قاچاقچیان از محورهای ارتباطی استان برای قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور کرمان – یزد به اجرا گذاشتند. وی افزود:

سردار «محمدرضا میرحیدری» با اشاره به اولویت‌های اجرایی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ،‌ اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر سوء استفاده قاچاقچیان از محورهای ارتباطی استان برای قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور کرمان – یزد به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیات ایست و بازرسی در این محور یک دستگاه اتوبوس را که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران در بازرسی انجام شده ۹۹ هزار و ۷۹۶ قلم انواع کالای قاچاق که شامل کفش، انواع البسه و پوشاک، انواع کنترل و ضبط خودرو فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

میرحیدری با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله را ۱۸میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، از دستگیری یک متهم و معرفی وی به مراجع قضائی خبر داد و از عموم مردم خواست هرگونه فعالیت قاچاقچیان کالا را به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ گزارش دهند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ «علی افخمی» نیز کشف ۵۴ کیلو حشیش خبر داد و در این باره تصریح کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را برای بازرسی به پارکینگ هدایت کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو که از کرمان عازم بابل بود، ۵۴ کیلو حشیش کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با بیان این‌که در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد خاطرنشان کرد: متهم به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد