تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 8:27
کد خبر : 104397

رکورد عجیب سردار آزمون

رکورد عجیب سردار آزمون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سویای اسپانیا اولین تیم مطرحی نیست که نامش برای جذب آزمون شنیده می‌شود و مسلماً آخرین تیم هم نخواهد بود. در تمام ۵ سال گذشته رسانه‌های اروپایی آزمون را مدام از این تیم به آن جا به جا کرده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سویای اسپانیا اولین تیم مطرحی نیست که نامش برای جذب آزمون شنیده می‌شود و مسلماً آخرین تیم هم نخواهد بود. در تمام ۵ سال گذشته رسانه‌های اروپایی آزمون را مدام از این تیم به آن جا به جا کرده و از لیگ روسیه به اسپانیا و ایتالیا و انگلیس برده‌اند اما در نهایت سردار همچنان در لیگ روسیه توپ می‌زند و جالب  اینکه یک سال دیگر هم با زنیت قرارداد دارد.

نکته ماجرا اینجاست که خود آزمون هیچ وقت اخبار مربوط به نقل و انتقالش را تائید نمی‌کند اما رسانه‌های اروپایی مدام او را به تیم‌های مختلف می‌برند و عجیب‌تر اینکه رسانه‌های ایرانی هم اخبار آنها را بازنشر می‌کنند. از سویا، سامپدوریا، اینتر، لاتزیو، اتلتیکو مادرید و… به عنوان تیم‌های خواهان سردار آزمون نام برده شده اما در نهایت مهاجم سرشناس و گلزن تیم ملی در همان روسیه به کار خود ادامه می‌دهد و بعید است که حداقل به این زودی‌ها از زنیت جدا شود.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد