تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398 - 16:12
کد خبر : 70789

فرماندار ملایر: مبارزه با قاچاق کالا به رونق تولید کمک می‌کند

فرماندار ملایر: مبارزه با قاچاق کالا به رونق تولید کمک می‌کند

قدرت الله ولدی روز چهارشنبه در جلسه اعضای کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر افزود: کاهش کالای قاچاق همچنین به ایجاد اشتغال بیشتر، کمک خواهد کرد. وی با بیان اینکه در این شهرستان دستگاه‌های مرتبط به ویژه نیروی انتظامی تلاش زیادی در این حوزه دارند بیان کرد:

قدرت الله ولدی روز چهارشنبه در جلسه اعضای کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر افزود: کاهش کالای قاچاق همچنین به ایجاد اشتغال بیشتر، کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این شهرستان دستگاه‌های مرتبط به ویژه نیروی انتظامی تلاش زیادی در این حوزه دارند بیان کرد: در همین راستا سال گذشته شاهد افزایش ۴۷ درصدی کشفیات در حوزه قاچاق کالا بودیم.

فرماندار ویژه ملایر ضمن تقدیر از همراهی دستگاه‌های امنیتی و مردم در این زمینه افزود: اصحاب رسانه و صدا و سیما در استان و شهرستان در این زمینه گزارش، مستندات و تولیدات زیادی داشتند.

ولدی تاکید کرد: این اقدامات بیانگر این است که ما می‌توانیم در کشور روی پای خود بایستیم و به تولیدات داخلی متکی باشیم.

وی گفت: در حوزه کسب و کار نیز باید تلاش شود تا قوانین به نفع تولیدکنندگان آسان‌سازی شود.

معاون استاندار همدان با اشاره به تدبیر استاندار همدان در تشکیل هیات اندیشه ورزان جوان اظهار داشت: هیات اندیشه ورزان جوان این شهرستان به عنوان بازرس افتخاری در دستگاه‌های اجرایی و هم در حوزه کسب و کار می‌توانند وارد شوند و به مدیران کمک کنند.

ولدی به تلاش دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام افزود: ملت ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، از ابتدای انقلاب تاکنون تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

لزوم ارتقای کیفیت تولیدات

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز  همدان نیز گفت: در این زمینه در ۲ حوزه مقابله و فرهنگی و پیشگیری در سطح کشور و استان کار انجام می‌شود.

حبیب مومیوند بیان کرد: امسال شاهد افزایش کشفیات در سطح استان و به ویژه در شهرستان ملایر بودیم که قابل تقدیر است.

وی افزود: افزایش کشفیات در ملایر نشان از مدیریت خوب فرماندار ویژه این شهرستان و همچنین همراهی تمامی دستگاه‌های مرتبط است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان با تاکید بر اینکه استفاده از کالاهای ایرانی باید به‌ یک فرهنگ و گفتمان تبدیل شود ادامه داد: این اقدام همراهی بیشتر دانشگاهیان، فرهنگیان و اقشار تاثیرگذار جامعه را می‌طلبد.

مومیوند تاکید کرد: کاهش کالای قاچاق در کشور به طور قطع می‌تواند موجب افزایش اشتغال شود.

وی گفت: در کنار انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از قاچاق کالا و رونق تولید و اشتغال، تولیدکنندگان داخلی نیز باید کیفیت کالاها را ارتقا دهند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد