تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 - 19:09
کد خبر : 127351

کشف ۳۶۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

کشف ۳۶۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ناامن کردن انبارهای دپوی کالا هشتمین مرحله طرح سراسری، استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ناامن کردن انبارهای دپوی کالا هشتمین مرحله طرح سراسری، استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

وی بیان داشت: این طرح با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و پایش انبارها در جنوب تهران اجرا و ۲۰ اکیپ از کارآگاهان به محل‌ها و نقاط آلوده اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح ۹۰۰ هزار قلم انواع کالاهای قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی کشف شد، عنوان داشت: کالاهای مکشوفه شامل مواد غذایی، الکتریکی و الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، پارچه، آرایشی و بهداشتی، دارو، لاستیک خودرو، سیگار، ماینر، موتورسیکلت سنگین، لوازم پزشکی و … است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان این پلیس با رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند، مالک کالاها را شناسایی کنند، افزود: پس از هماهنگی قضائی ۴۴ تن از مالکان کالاها دستگیر و با تکمیل ۵۰ فقره پرونده، متهمان در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سردار هداوند ابراز داشت: در این طرح ۱۶ دستگاه خودرو توقیف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۶۲ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده احتکار کالا و هرگونه حمل و نگهداری کالای قاچاق با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد