تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398 - 10:22
کد خبر : 70755

انارکی به عدم گزارش تحقیق و تفحص قاچاق کالا و ارز پاسخ دهد

انارکی به عدم گزارش تحقیق و تفحص قاچاق کالا و ارز پاسخ دهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان کرمان در نامه‌ای به انارکی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خواستار توضیحات شفاف وی در خصوص عدم قرائت گزارش تحقیق و تفحص در مصاحبه ۷

اماده///// انارکی نسبت به دلیل قرائت نکردن گزارش تحقیق و تفحص پاسخ دهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان کرمان در نامه‌ای به انارکی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خواستار توضیحات شفاف وی در خصوص عدم قرائت گزارش تحقیق و تفحص در مصاحبه ۷ دی ۹۸ با برخی خبرگزاری‌ها شد.

جناب آقای انارکی
نماینده محترم مردم شریف رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی

با سلام.
جنابعالی به عنوان رئیس هیئت تحقیق و تفحص قاچاق کالا و ارز نسبت به دلیل عدم قرائت گزارش تحقیق و تفحص در مصاحبه‌ای مورخه ۷ دی ۱۳۹۸ با برخی خبرگزاری‌ها مطالبی را بیان نموده اید که باعث ایجاد سوالات زیر در ذهن بدنه دانشجویی شده است:

۱. تاریخ دقیق شروع تهیه گزارش تحقیق و تفحص و جمع بندی اولیه کی بوده است؟

۲. آیا نتیجه گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس به هیئت رئیسه ارسال شده است؟ اگر ارسال شده است پس دلیل عدم قرائت آن در مجلس چه بوده است؟

۳. اگر نتیجه گزارش تحقیق و تفحص ارسال نشده است، دلیل عدم ارسال آن چه بوده است؟

۴. جناب آقای علی اکبر کریمی (عضو هیئت تحقیق و تفحص مجلس) مورخه ۵ آذر ۱۳۹۸ در بیان دلیل عدم قرائت تحقیق گزارش تحقیق و تفحص اعلام کرده بودند. دست‌های پنهانی مانع قرائت نتیجه تحقیق و تفحص در مجلس می‌شود؛ آقای انارکی آیا جنابعالی از این دست‌های پنهان اطلاعی دارید؟

۵. آقای علی اکبر کریمی در مصاحبه‌ای مورخه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ صراحتا فرمودند: هیئت رئیسه مجلس دستور تلطیف گزارش هیئت تحقیق و تفحص را صادر کرده است. در این صورت گزارش به مذاق چه کسانی خوش نیامده است که با وجود کار شبانه روزی و کارشناسی دستور تلطیف آن صادر می‌شود؟

لذا لازم است ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده به جهت جبران مافات مقدمات قرائت گزارش در صحن علنی را هر چه سریع‌تر فراهم نمایید.   انارکی نسبت به دلیل قرائت نکردن گزارش تحقیق و تفحص پاسخ دهد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد