تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 13:20
کد خبر : 147842

ورود قضایی در مسأله حجاب آخرین مرحله باشد

ورود قضایی در مسأله حجاب آخرین مرحله باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، قاضی اسماعیل رحمانی در همایش ضد ابتذال مشهد مقدس که در سالن همایش آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت امروز حجاب و عفاف جامعه وضعیت خوبی نیست، در وضع فعلی چه کاری باید انجام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، قاضی اسماعیل رحمانی در همایش ضد ابتذال مشهد مقدس که در سالن همایش آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت امروز حجاب و عفاف جامعه وضعیت خوبی نیست، در وضع فعلی چه کاری باید انجام دهیم تا از این موضع خارج شویم؟ آنها راه عملی که به ذهن می‌رسد این است که ما به عنوان مسئول و شما به عنوان مردم عملکرد یک پارچه داشته باشیم مهمترین نکته حضور مردم در صحنه است که می‌تواند گره‌گشا باشد البته با رعایت اصول.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی با بیان اینکه چند ظرفیت باید نقشه راه ما باشد، عنوان کرد: ظرفیت اول استفاده از فضای مجازی با حفظ اصول و حرمت مؤمن است اگر دیدید مسئولی را به اشتباه جایی منصوب کردند و از قدرت سوء استفاده می‌کند ورود پیدا کنید، ظرفیت دوم استفاده از مسئولان دلسوز است، بحث حمایت قضایی را برای آخرین مرحله بگذارید، تا جایی که ممکن است پرونده‌ای تشکیل نشود و هشدار انتظامی داده نشود.

چه کسی اجازه داده است خانم بدحجاب را مدیرکل خود بگذارید؟

وی تأکید کرد: ما نباید به دنبال لکه دار کردن حیثیت افراد باشیم، امر به معروف و نهی از منکر نسبت مسئولین نظام مغفور مانده است، چه کسی اجازه داده است خانم بدحجابی را مدیرکل خود بگذارید؟ آمرین به معروف خواب نیستند و به سراغ تو خواهند آمد و ما به عنوان دستگاه قضا هر نوع حمایتی که لازم باشد از مردم ناهی منکر می‌کنیم.

رحمانی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی هیچ مسئولی صاحب مردم نیست، ادامه داد: اگر پرونده‌ای قضایی برای مسئولی در این خصوص تشکیل شود آن را از منافقین که مفسد فی‌الارض هستند بدتر می‌دانیم، ما خیلی با مردم مشکلی نداریم اما برخی مسئولین را که به اشتباه تکیه بر صندلی خود زده‌اند از پشت میز بیرون بیاورید، ما انقلاب کردیم و امید است در نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا با ثبات بیش از گذشته شاهد عفاف در جامعه باشیم.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد