تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 9:55
کد خبر : 69870

کشف کالای قاچاق در میامی

کشف کالای قاچاق در میامی

عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان میامی در راستای برنامه‌های پیشگیرانه و کنترلی خود در مبارزه با قاچاق کالا، طرح ایست و کنترل را در محورهای مواصلاتی اجرا کردند. وی افزود: در همین راستا عصر روز گذشته با توقف یک دستگاه کامیونت در محور بین‌المللی  تهران-مشهد

عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان میامی در راستای برنامه‌های پیشگیرانه و کنترلی خود در مبارزه با قاچاق کالا، طرح ایست و کنترل را در محورهای مواصلاتی اجرا کردند.

وی افزود: در همین راستا عصر روز گذشته با توقف یک دستگاه کامیونت در محور بین‌المللی  تهران-مشهد و بازرسی از آن، یک محموله قاچاق کشف شد.

حسنی به تناقض‌گویی‌های راننده در ارائه مدرک و مجوز قانونی حمل اشاره و اضافه کرد: مأموران در بازرسی از کامیونت ۷ دستگاه تلویزیون آل ای دی، یک دستگاه یخچال، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲ هزار و ۵۵۰ کیلوگرم تخمه ژاپنی را کشف کردند.

این مقام انتظامی، مبدأ محموله را پایتخت و مقصد آن را خراسان رضوی اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی کالای کشف‌شده برابر نظر کارشناسان امر ۲ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف خودرو و معرفی راننده متخلف به مرجع ذیصلاح خبر داد و تأکید کرد: برخورد با قاچاق در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد