تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 - 9:19
کد خبر : 20801

بیشترین شکایات مردمی در خصوص قیمت گوشت، نان و تخم مرغ است

بیشترین شکایات مردمی در خصوص قیمت گوشت، نان و تخم مرغ است

بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم در استان خوزستان با تماس با شماره ۱۲۴ شکایت‌های خود را به سازمان ارائه می‌کنند که در این زمینه بیشتر شکایات در خصوص گرانفروشی و بالا بودن قیمت گوشت، نان و تخم مرغ بوده است. وی افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش قیمت تخم مرغ

بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم در استان خوزستان با تماس با شماره ۱۲۴ شکایت‌های خود را به سازمان ارائه می‌کنند که در این زمینه بیشتر شکایات در خصوص گرانفروشی و بالا بودن قیمت گوشت، نان و تخم مرغ بوده است.

وی افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش قیمت تخم مرغ در بازار هستیم و به نوعی این مشکل حل شده است و قطعا شکایت‌ها در خصوص گرانی تخم مرغ کاهش پیدا خواهد کرد.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: گشت‌های مشترکی در این زمینه به همراه سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد با تخلفات گرانفروشی و بالا بودن قیمت‌ها از سوی بازرسان سازمان صنعت انجام می‌گیرد و به شکایت‌های مردم در زمینه‌های مختلف رسیدگی می‌شود.

جباری عنوان کرد: اولویت گشت‌هایی که انجام می‌گیرد با شکایت‌هایی است که مردم به سامانه ۱۲۴ اطلاع می‌دهند و پس از بررسی، با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر گشت‌هایی که انجام می‌گیرد، با اولویت مواد غذایی به خصوص گوشت، تخم مرغ، نان و… است تا کمتر شاهد تخلفاتی از جمله گران فروشی و کم فروشی در بازار باشیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد