تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 22:44
کد خبر : 69526

توقیف یک میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس شازند

توقیف یک میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس شازند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از پایگاه خبری پلیس یوسف سپهوند اظهار کرد: در تشدید طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان شازند در عملیاتی موفق به توقیف ۳ دستگاه خودروی سواری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از پایگاه خبری پلیس یوسف سپهوند اظهار کرد: در تشدید طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان شازند در عملیاتی موفق به توقیف ۳ دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شدند.
وی افزود: در بازرسی از این خودروها، تعداد ۱۰۰ چسب موش، ۴۰۰۰ عدد تله موش و ۳ هزار و ۵۰۰ عدد ادکلن و اسپری قاچاق و فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزشی ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در حدود یک میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال برآورد شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر تشدید طرح های مبارزه با قاچاق کالا و خودروهای شوتی اضافه کرد: ۳ فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد