تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 16:45
کد خبر : 67962

افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری بر کاهش قاچاق سوخت نداشت

افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری بر کاهش قاچاق سوخت نداشت

آفتاب‌‌نیوز : جواد صادقی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا با تاکید بر لزوم کنترل گلوگاه های ورودی به استان کرمان گفت: نفتکش هایی که سوخت را وارد استان می کنند باید رصد و نظارت جدی تری روی آن ها داشته باشیم. وی افزود: با توجه

آفتاب‌‌نیوز :

جواد صادقی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا با تاکید بر لزوم کنترل گلوگاه های ورودی به استان کرمان گفت: نفتکش هایی که سوخت را وارد استان می کنند باید رصد و نظارت جدی تری روی آن ها داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به راهبردها و سیاست ها و برنامه های کلان و اهداف کمی و کیفی که از ستاد مرکزی به استان ابلاغ شده ، متاسفانه طبق این ابلاغیه جلسات کمتر از حد انتظار برگزار شده است.

افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری بر کاهش قاچاق سوخت نداشت

صادقی با بیان اینکه با زد و بندهای خیابانی و برخورد با قاچاقچیان خرد به راه حل درست نمی‌رسیم گفت: موضوع قاچاق سوخت باید ریشه ای حل شود و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی موظف است در این راستا با سمانه هایی که در قانون دیده شده است را به صورت سیستمی از مبداء کنترل و نفتکش ها نیز باید به صورت قانونی یارنامه دریافت کرده و به صورت قانونی خارج شوند.

وی افزود: جابه جایی پلاک نفتکش ها و یارنامه های جعلی از جمله مواردی هستند که باعث عدم نظارت قوی می شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد