تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 10:05
کد خبر : 67524

سردار اشتری: سر‌شاخه‌های داخل و خارج باندهای سازمان یافته و شبکه‌ای قاچاق را شناسایی کردیم

سردار اشتری: سر‌شاخه‌های داخل و خارج باندهای سازمان یافته و شبکه‌ای قاچاق را شناسایی کردیم

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه‌اندازی پلیس گمرک و استقرار در ۱۳ گمرک میزان ورود کالای قاچاق کاهش یافت و این به معنای اثرگذاری مثبت استقرار پلیس در

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه‌اندازی پلیس گمرک و استقرار در ۱۳ گمرک میزان ورود کالای قاچاق کاهش یافت و این به معنای اثرگذاری مثبت استقرار پلیس در گمرکات است. 

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی عزم جدی برای مقابله با قاچاق و تمرکز بر باندهای سازمان یافته و شبکه‌ای دارد و با همت نیروهای ناجا توانسته‌ایم با شناسایی سر‌شاخه‌ها در داخل و خارج کشور اقدامات لازم صورت گرفته است. 

استان هرمزگان دارای امنیت پایدار و هوشمندانه استفرمانده جدید نیروی انتظامی استان هرمزگان منصوب شدسپاه استان هرمزگان عزم جدی در مقابله با قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی دارد+فیلم

فرمانده کل ناجا گفت: مردم به مجموعه ناجا اعتماد دارند و این مسئله برای ما بسبار حائز اهمیت است از این رو با تعیین اولویت های ۱۲ گانه در جهت کاهش جرائم تلاش می کنیم. 

سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص میزان کالای قاچاق کشف شده در ۸ ماهه سال جاری اظهار داشت: استان هرمزگان در بحث مبارزه با قاچاق سرآمد است و پرونده های کلان و دانه درشت در این استان به نتیجه رسیده اند. 

وی گفت: کشفیات کالای قاچاق سال جاری به لحاظ ارزش ریالی ۹۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است. 

فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: در بحث هوشمند کردن پلیس اقدامات خوبی صورت گرفته و در تلاشیم تا سال ۱۴۰۰ مجموعه پلیس کاملا هوشمند شود.

انتهای خبر/۸۶۱/ش

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد