تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 6:21
کد خبر : 67210

مرزبانی کردستان ۵۴ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد

مرزبانی کردستان ۵۴ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد

سردار کیومرث شیخی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای کنترل مرزها و به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، مرزبانان استان کردستان طی یک ماه در چندین عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق کشف کردند. وی افزود: مرزبانان استان کردستان در این عملیات‌ها موفق شدند

سردار کیومرث شیخی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای کنترل مرزها و به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، مرزبانان استان کردستان طی یک ماه در چندین عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق کشف کردند.

وی افزود: مرزبانان استان کردستان در این عملیات‌ها موفق شدند ۷۴ هزار و ۹۶۰ پاکت سیگار خارجی، ۳۰۳ هزار و ۸۹۴ قلم داروی قاچاق، ۴۰۸ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت خارجی، شش هزار و ۹۸۰ ثوب البسه خارجی و ۳۶ هزار و ۵۶۶ لیتر سوخت را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به اینکه در این راستا ۴۲ قاچاقچی دستگیر و ۳۸ وسیله نقلیه نیز توقیف شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را حدود ۵۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی یادآور شد:‌ مرزبانان در سراسر مرزهای استان کردستان برای مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلاهای مرزی و بحث انسداد مرز را در طول نوار مرزی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و با ارائه خدمت شبانه‌روزی در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیررسمی به کار می‌گیرند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد