تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 3:47
کد خبر : 39798

بیکاری ملوانان ساحل نشین در سایه بی تدبیری رئیس جمهور

بیکاری ملوانان ساحل نشین در سایه بی تدبیری رئیس جمهور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ مدتی است طرح حمایت از کالای ایرانی مطرح شده است و همه مردم به استقبال از این طرح رفته و برای خرید روزانه از مارک های معتبر ایرانی استفاده می کنند. اما

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ مدتی است طرح حمایت از کالای ایرانی مطرح شده است و همه مردم به استقبال از این طرح رفته و برای خرید روزانه از مارک های معتبر ایرانی استفاده می کنند.

اما در این بین بسیاری از شغل ها مانند ملوانان لنج های تجاری دست به زانو گرفته و ساحل می نگرند و از سویی خوشحال از حمایت از کالای ایرانی هستند و از سوی دیگر ناراحت از اینکه شغلی برای گذران زندگی ندارند.

دولت که خود را مجری امورات داخلی کشور می داند با توجه به اینکه اطلاع کامل از بیکاری ملوانان جوان دارد اما تا کنون هیچ تدبیری برای جایگزین شغل برای ملوانان لنج های تجاری نداشته و طرحی به مجلس شورای اسلامی پیشنها نداده است که این موضوع در مرزهای ساحل نشین به معظلاتی بزگی تبدیل شده است.

امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی که در داخل کشور به واسطه بی تدبیری ها و عدم مدیریت صحیح ایجاد شده است بسیاری از مرزداران دچار آسیب های اجتماعی بسیار بالایی شده اند که متولیان امر برای خروج از این بحران باید فعالیت های فرهنگی خود را افزایش و از هر گونه بحران های اجتماعی و فسادهای مختلف جلوگیری کنند.

کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اسلامی گفت: از دولت انتظار می رود با تدبیر راههای برون رفت از مشکلات را پیدا و آثار مخرب دشمنان را از بین ببرد و امکان دارد نسبت به عملکرد رئیس جمهور و برخی از وزرا انتقاداتی داشته باشم که قطعا در استیضاح استفاده خواهم کرد.

و ی اظهار کرد: در هفته های آینده در کمیسیون صنعتی از وزیر صنعت و معدن و تجارت خواهم پرسید که در حمایت از کالای ایرانی شغل ملوانان ساحل نشین به خطر افتاده است و چه جایگزینی برای ای افراد دارند، اگر پاسخ قانع کننده ارائه نشود این موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح خواهم کرد.

حال باید منتظر ماند که وزیر صنعت و معدن و تجارت چه پاسخی به جایگزین شغل برای ملوانان بندر نشین خواهد داد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد