تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 11:39
کد خبر : 67043

دستگیری عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آمیز در کوار

دستگیری عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آمیز در کوار

سرهنگ کاووس محمدی گفت: روز گذشته فراخوانی مبنی بر تجمع اعتراضی در خصوص کشته شدن راننده یک دستگاه وانت پراید حامل کالای قاچاق در جاده کوار-شیراز، در فضای مجازی منتشر شد که شناسایی و دستگیری عامل اصلی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از

سرهنگ کاووس محمدی گفت: روز گذشته فراخوانی مبنی بر تجمع اعتراضی در خصوص کشته شدن راننده یک دستگاه وانت پراید حامل کالای قاچاق در جاده کوار-شیراز، در فضای مجازی منتشر شد که شناسایی و دستگیری عامل اصلی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از پلیس فارس، محمدی افزود: بر این اساس ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند محل اختفای عامل انتشار فراخوان تجمع در فضای مجازی را در یکی از محله‌های شهرستان کوار شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی و منسجم او را دستگیر کنند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه متهم از قاچاقچیان عمده و کلان کالا و ارز است، گفت: وی در بازجویی فنی و تخصصی ضمن اظهار ندامت، انگیزه‌اش از انتشار فراخوان را فشار بر مسئولان انتظامی و امنیتی و کاهش کنترل جاده‌ای و تسهیل تردد قاچاقچیان و ایجاد فشار روانی و همسو کردن احساسات جامعه با خودش عنوان کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی، با کسانی که قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد