تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 19:04
کد خبر : 113101

آخرین مرحله رزمایش ضیافت همدلی ماه رمضان در البرز اجرا شد

آخرین مرحله رزمایش ضیافت همدلی ماه رمضان در البرز اجرا شد

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی عصر چهارشنبه در حاشیه رزمایش ضیافت همدلی افزود: در سومین مرحله رزمایش ضیافت همدلی ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان شهرستان های استان توزیع می شود. وی اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون سه هزارو۶۰۲  بسته معیشتی در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی عصر چهارشنبه در حاشیه رزمایش ضیافت همدلی افزود: در سومین مرحله رزمایش ضیافت همدلی ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان شهرستان های استان توزیع می شود.

وی اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون سه هزارو۶۰۲  بسته معیشتی در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل نیات واقفان خیراندیش تهیه و توزیع شده است.

مسعودی تهیه و توزیع ۱۷۵۰ بسته بهداشتی در طول ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان و محرومان را از دیگر اقدامات اوقاف و امور خیریه استان دانست.

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون هم بیش از ۱۳ مرحله اهدای بسته معیشتی با تهیه و توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی انجام شده است.

مسعودی  یادآور شد که در کنار تهیه و توزیع بسته های معیشتی ۱۳ هزار و ۲۲۰ پرس غذای گرم طبخ  و در بین نیازمندان توزیع شده ضمن اینکه چهار راس گوسفند و یک راس گاو هم قربانی و همراه با بسته های معیشتی توزیع شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: یکی از ثمرات وقف را در این صحنه های زیبا شاهد هستیم که اگر چه شاید سال های پیش وقف انجام شده و واقف نیز ممکن است در قید حیات نباشد ولی وقف همچون چشمه ای همیشه جاری است که می تواند مشکلات جامعه را برطرف کند.

وی همچنین ضمن تبریک عیدسعید فطر، گفت: نماز عید سعید فطر با محوریت مصلای بزرگ شهر کرج برگزار و تاکید بر اقامه این نماز باشکوه در مصلاهای نمازجمعه شهرها می باشد ولی با توجه به بیماری کووید ۱۹ و بعد مسافت نمازگزاران به مصلاهای نماز جمعه هشت بقعه متبرکه در استان برای برگزاری نماز عید سعید فطر پیش بینی شده است.

مسعودی از نمازگزاران خواست تا در هنگام حضور در بقاع متبرکه و اقامه نماز عید سعید فطر ضمن به همراه داشتن زیرانداز و سجاده و مهر، پروتکل های بهداشتی را به طور کامل و جدی رعایت کنند.

استان البرز دارای ۸۵ بقعه متبرکه است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد