تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 - 16:56
کد خبر : 66556

کشف بیش از ۱۲ تن روغن خوراکی احتکار شده در زابل

کشف بیش از ۱۲ تن روغن خوراکی احتکار شده در زابل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان زابل در راستای شناسایی و برخورد با محتکران کالا و مجرمان اقتصادی درخیابان  شهید باهنر یک انبار احتکار روغن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان زابل در راستای شناسایی و برخورد با محتکران کالا و مجرمان اقتصادی درخیابان  شهید باهنر یک انبار احتکار روغن خوراکی را شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی انبارمذکور و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه تیمی از اداره تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از این انبار، مقدار ۱۲تن و ۴۲۰ کیلو روغن خوراکی احتکار شده را کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه ارزش کالای احتکاری کشف شده در مجموع توسط کارشناسان یک میلیارد و یکصد میلیون ریال برآورده شده، خاطر نشان کرد: انبار مذکور پلمب و یک فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد