تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 12:56
کد خبر : 66502

آئین‌نامه اجرایی موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اصلاح شد

آئین‌نامه اجرایی موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اصلاح شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی برنا، با تصمیم هیات وزیران ماده (۴۲) آئین‌نامه اجرایی مواد (۵) و (۶) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی تصویب نامه‌ای اصلاح شد. بر این اساس هیات وزیران در جلسه بیست و هشتم مهر ۱۳۹۸ به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی برنا، با تصمیم هیات وزیران ماده (۴۲) آئین‌نامه اجرایی مواد (۵) و (۶) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی تصویب نامه‌ای اصلاح شد.

بر این اساس هیات وزیران در جلسه بیست و هشتم مهر ۱۳۹۸ به منظور توسعه و تکمیل سامانه‌های مربوط به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اصلاح آئین‌نامه اجرایی بندهایی از این قانون موافقت کرد.

همچنین هزینه سامانه‌های موضوع قانون و آئین‌نامه‌های اجرایی آن با رعایت تبصره (۴) ماده (۵) قانون از طریق درج ردیف اعتباری در قانون بودجه سالانه تأمین می‌شود.

در همین راستا، به منظور تسریع در توسعه و تکمیل سامانه‌های موضوع قانون و آئین‌نامه‌های اجرایی آن، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند طبق قوانین و مقررات مربوط با روش‌هایی از جمله مشارکت عمومی – خصوصی و مزایده خدمات ارزش افزوده سامانه‌های مذکور و همچنین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی براساس قانون تعیین تعرفه‌های خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکی – مصوب ۱۳۹۳- اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد