تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 13:19
کد خبر : 66238

نگاهی به اخبار حوزه انتظامی هرمزگان

نگاهی به اخبار حوزه انتظامی هرمزگان

توقیف محموله ۵۱ میلیاردی ظروف کریستال قاچـاق در هرمزگان  کالاهای قاچاق به ویژه مواد غذایی، دارو و مکمل‌های ورزشی به دلیل ورود غیرقانونی و نبود نظارت بر نحوه تولید و ورود، علاوه بر سلامت اقتصاد، سلامت جسمی افراد جامعه را نیز تهدید می کند و از همین رو مبارزه با این معضل  یکی از مهمترین

توقیف محموله ۵۱ میلیاردی ظروف کریستال قاچـاق در هرمزگان 
کالاهای قاچاق به ویژه مواد غذایی، دارو و مکمل‌های ورزشی به دلیل ورود غیرقانونی و نبود نظارت بر نحوه تولید و ورود، علاوه بر سلامت اقتصاد، سلامت جسمی افراد جامعه را نیز تهدید می کند و از همین رو مبارزه با این معضل  یکی از مهمترین اولویتهای پلیس است.  

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در شهرستان بستک ۳ هزار و ۵۸۳ کارتن ظروف کریستال قاچاق به ارزش ۵۱ میلیارد ریال کشف شد.

سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  مأموران انتظامی بستک روز گذشته حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به ۳ دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو ها ۳ هزار و ۵۸۳ کارتن ظروف کریستال قاچاق کشف و در این رابطه ۳ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، ارزش این محموله های قاچاق کشف شده  را برابر اعلام نظر کارشناسان ۵۱ میلیارد ریال اعلام کرد.

شهرستان بستک در ۲۱۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

کشف بیش از ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان یک کامیون تریلی که حامل مقدار زیادی مکمل‌های ورزشی بود، شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ محمداسماعیل مشایخ در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای مبارزه جدی با پدیده قاچاق، با انجام کار اطلاعاتی از بارگیری و انتقال مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از اسکله شهید رجایی به مقصد تهران مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : مأموران پس از بررسی موضوع و تحت نظر داشتن مسیر تردد خودروها در محور مذکور ، به یک دستگاه کامیون تریلی که توسط چند خوردو پشتیبانی می شد، مشکوک و دستور توقف دادند.

سرهنگ مشایخ ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد که در نهایت در یک اقدام ضربتی خودرو متوقف و جهت بررسی به همراه راننده به یگان انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کانتینر مربوطه حدود ۴۰ میلیارد ریال انواع پودر بدنسازی ، سیگار و سایر کالاهای قاچاق کشف و ضبط شد.

کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در پارسیان

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب هرمزگان در شهرستان پارسیان از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد ابراز داشت:  کالاهای قاچاق کشف شده شامل ۳هزار و ۶۰۱ ثوب البسه، ۶۸۴ بسته انواع نوشیدنی، ۶۷۰ عدد ظروف و استکان و یک هزار و ۹۴۰ عدد انواع وسایل و ابزار آلات ساختمانی فاقد مدارک و بارنامه گمرکی معتبر است.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

شهرستان پارسیان در ۴۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

کشف ۹۸۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی استان ۹۸۷ کیلوگرم انواع موادمخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در این استان کشف شد.
 
سردار عزیزالله ملکی بیان داشت: در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری یگان های انتظامی شهرستان های “بندرعباس” ، “میناب”،”بندرلنگه” و “بندرخمیر”با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشراف بر محورهای مواصلاتی استان، طی ۴۸ ساعت گذشته ۶ مرحله عملیات پاکسازی را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در همین رابطه پنج دستگاه خودرو نیز شناسایی و توقیف شده، افزود: مواد مخدر کشف شده شامل ۸۸۸ کیلو تریاک و ۹۹ کیلو حشیش است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ۲۶ متهم در این زمینه دستگیر  و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اجرای طرح اقتدار ۸ و دستگیر ۵۱۲ متهم در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس از اجرای طرح اقتدار ۸ و دستگیری ۵۱۲ متهم طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و  گفت: میانگین سنی افراد دستگیر شده ۲۵ تا ۳۵ سال است.

سرهنگ اسماعیل مشایخ بیان داشت: دستگیری بیش از ۲۲۴ معتاد متجاهر ، دستگیری ۸ خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان بندرعباس از دیگر اقدامات پلیسی در ۴۸ ساعت گذشته ست.

وی با اشاره به کاهش ۱۰۰ درصدی وقوع جرایم خشن طی این مدت، افزود: با تلاش ماموران انتظامی بندرعباس، سه نفر از اعضای یک باند چهار نفره سارقان به عنف دستگیر شدند که تاکنون به بیش از ۱۰ فقره سرقت به عنف اعتراف کردند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد