تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1398 - 12:48
کد خبر : 66056

۱۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان کشف شد

۱۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان کشف شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا چراغعلی ظهر امروز در هفتمین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهارداشت: از ابتدای امسال تا کنون با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا چراغعلی ظهر امروز در هفتمین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهارداشت: از ابتدای امسال تا کنون با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی استان بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است.

وی افزود: عمده کالاهای قاچاق کشف شده در استان شامل لوازم خانگی، وسایل برقی، لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان قاچاق کالا را نقطه مقابل رونق تولید برشمرد و گفت: قاچاق کالا و ارز جبهه تولید داخلی را نابود می‌کند. وظیفه همه دستگاه‌ها و اعضای این کمیسیون رونق بخشی به تولید از طریق مبارزه عملی و جدی با پدیده مخرب قاچاق خواهد بود.

۲۴۸۲ فقره پرونده قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی استان کرمان وارد شد‌۲ خواسته رئیسی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ «امنیت اقتصادی» در کنار «مبارزه با فساد»لرستان| امنیت اقتصادی در گرو مبارزه قاطع با قاچاق کالاست

وی خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های عضو کمیسیون موظف هستند علاوه بر برنامه‌های سالانه ابلاغی ستاد مرکزی نسبت به اعلام اولویت‌ها و طر‌ح‌های پیشنهادی دستگاه متبوع برای بررسی در کمیسیون اقدام کنند.

چراغعلی گفت: هر دستگاهی که در حوزه مرزی با استان‌های همجوار دارای مشکلات و خلاهایی است باید مشکلات و مسائل خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این کمیسیون اطلاع دهد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد