تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 12:28
کد خبر : 65958

دولتمردان کارکنان را موظف به خرید کالای ایرانی کنند/ بازار لوازم خانگی ایران فرصت فوق‌العاده‌ای برای سرمایه‌گذاری است

دولتمردان کارکنان را موظف به خرید کالای ایرانی کنند/ بازار لوازم خانگی ایران فرصت فوق‌العاده‌ای برای سرمایه‌گذاری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ناجاراجو موراریشتی در دیدار با استاندار قزوین که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تهران برای سرمایه‌گذاری اشباع شده است اما سرمایه‌گذاری در استان قزوین به سختی سرمایه‌گذاری در تهران نیست و شرایط مناسبی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ناجاراجو موراریشتی در دیدار با استاندار قزوین که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تهران برای سرمایه‌گذاری اشباع شده است اما سرمایه‌گذاری در استان قزوین به سختی سرمایه‌گذاری در تهران نیست و شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاری در قزوین وجود دارد.

وی افزود: شرایط مناسب استان قزوین موجب شد این استان را برای سرمایه‌گذاری و تولید لوازم خانگی برند انتخاب کنیم.

معاون مدیرعامل شرکت تولیدکننده لوازم خانگی با بیان اینکه در مدت زمان ۵ سال تمام تکنولوژی این کار را به استان قزوین منتقل کنیم، اضافه کرد: بازار لوازم خانگی سامسونگ و ال‌جی در ایران خالی شده است بنابراین فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در ایران به وجود آمده تا با تولید در ایران نیاز بازار کشور را تأمین کنیم.

ناجاراجو موراریشتی ادامه داد: برند GRATUSاز سال۲۰۰۴ تولید قطعات لوازم خانگی را آغاز کرد که این قطعات به برندهای سامسونگ و ال‌جی نیز فروخته می‌شود و از سال ۲۰۱۲ اقدام به تولید لوازم خانگی کرده است.

وی عنوان کرد: الکترونیک تکنولوژی است که همه کشورها می‌توانند آن را در اختیار داشته و از آن بهره‌برداری کنند و هندوستان با بهره‌گیری از این فناوری الان موفق شده کارخانجات تولید آیفون هم داشته باشد.

معاون مدیرعامل شرکت تولیدکننده لوازم خانگی تصریح کرد: در این مدت ۷سالی که اقدام به تولید لوازم خانگی کردیم، بازار کشورهای آفریقایی را در دست گرفتیم و قصد داریم مشابه کاری که در نپال انجام می‌دهیم را در ایران اجرا کنیم.

ناجاراجو موراریشتی گفت: سال قبلی میلادی بازار ایران را به طور کامل بررسی کردیم و متوجه شدیم بازار ال‌ای‌دی، یخچال و ماشین لباسشویی ایران فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

وی بیان کرد: اگر از امسال سرمایه‌گذاری را در ایران شروع کنیم به ناچار باید مونتاژ انجام دهیم تا به مرور زمان تکنولوژی را به ایران انتقال دهیم.

معاون مدیرعامل شرکت تولیدکننده لوازم خانگی خاطرنشان کرد: پتانسیل بازار ایران به اندازه‌ای فوق‌العاده است که با وجود تمام تحریم‌ها با خیال آسوده می‌توانیم اقدام به سرمایه‌گذاری کنیم و در کنار آن فروش و خدمات پس از فروش را نیز در برنامه داریم.

ناجاراجو موراریشتی خطاب به استاندار اظهار کرد: شما دولتمردان باید کارکنان دولت را موظف کنید حتما کالای ایرانی بخرند و دست ما را نبندید و اجازه دهید راحت کالاهای خود را وارد کنیم تا چرخ این تولید بچرخد.

وی یادآور شد: فاز اول تولید ما در ایران یخچال، ال‌سی‌دی و ماشین لباسشویی است و اگر تحریم‌ها برداشته شود تمام بازارهای آسیای میانه را با این تولیدات می‌توانیم در دست بگیریم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد