تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 7:12
کد خبر : 65936

رسیدگی به بیش از ۵ هزار فقره پرونده تخلفاتی در اردبیل

رسیدگی به بیش از ۵ هزار فقره پرونده تخلفاتی در اردبیل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۵ هزار و ۵۱۱ فقره پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است. او افزود: این پرونده‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۵ هزار و ۵۱۱ فقره پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

او افزود: این پرونده‌ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان در شعبات مختلف این اداره کل مورد رسیدگی و صدور حکم واقع شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: در بخش کالا و خدمات تعداد ۳ هزار و ۹۸۷ فقره پرونده و در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد ۵۰۷ فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان، تعداد هزار و ۱۷ فقره پرونده مورد رسیدگی واقع و متخلفین مجموعاً به پرداخت ۷۲۵ میلیارد و ۷۹۳ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۷۶۲ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

رحیمی آذر در ادامه به تعداد اجرای پرونده توسط واحد اجرای احکام اشاره کرد و افزود: در بخش کالا و خدمات تعداد ۲ هزار و ۶۷۸ فقره پرونده، در بخش قاچاق کالا و ارز ۳۰۰ فقره پرونده و در بخش بهداشت و درمان ۷۸۶ فقره پرونده‌ها اجراء و مختومه گردیده اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد