تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 11:01
کد خبر : 65537

مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا در بندرعباس راه‌اندازی شد

مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا در بندرعباس راه‌اندازی شد

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان هرمزگان با تأکید بر استفاده ازنظر متخصصان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دستور تشکیل مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس را صادر کرد که به فاصله یک روز پس از

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان هرمزگان با تأکید بر استفاده ازنظر متخصصان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دستور تشکیل مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس را صادر کرد که به فاصله یک روز پس از سفر، این خواسته اجرا شد.

علی صالحی اضافه کرد: مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز، شامل شعبه های دادگاه انقلاب و شعبه های بازپرسی است و قضات این مجتمع با صدور ابلاغ ویژه، از این‌پس در چارچوب قوانین و مقررات، با سرعت و دقت و با جدیت، به پرونده‌های قاچاق رسیدگی می‌کنند.

این مقام قضایی خاطرنشان شد:  مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز با نظارت مستقیم رئیس‌کل دادگستری استان و دادستان بندرعباس، فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: تمام پرونده‌های قاچاق سازمان‌یافته و حرفه‌ای و همچنین پرونده‌های مهم فساد مالی به‌صورت تخصصی و ویژه توسط  قضات مجرب در این مجتمع ویژه و تخصصی، رسیدگی شده و تا اجرای کامل احکام، مدیریت می شوند.

وی همچنین از تشکیل کمیته های ویژه برای پیگیری و اجرای سایر تصمیم ها و مصوبه های سفر هفته گذشته رئیس قوه قضاییه به بندرعباس خبر داد.

۲۰۹۴ /۶۰۴۸

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد