تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 - 20:50
کد خبر : 123095

رسالت ۴ قرارگاه‌ فرهنگی کهگیلویه پیگیری دغدغه مردم است

رسالت ۴ قرارگاه‌ فرهنگی کهگیلویه پیگیری دغدغه مردم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، طی مراسمی به مناسبت چهل و دومین سالروز نماز جمعه از خدمات امام جمعه سوق و مسؤول ستاد نماز جمعه این بخش تجلیل شد. جت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین با اشاره به برگزاری نماز وحدت‌بخش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، طی مراسمی به مناسبت چهل و دومین سالروز نماز جمعه از خدمات امام جمعه سوق و مسؤول ستاد نماز جمعه این بخش تجلیل شد.

جت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین با اشاره به برگزاری نماز وحدت‌بخش جمعه در ۱۵ شهر استان گفت: ائمه جمعه علاوه بر دغدغه فرهنگی، پیگیری امورات اجتماعی، اقتصادی و مشکلات جامعه هستند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: نهاد امامت جمعه در شهرستان با چهار قرارگاه منسجم و هماهنگ رسالت خود را انجام می‌دهند.

همچنین حجت‌الاسلام کیانی‌اصل با بیان اینکه امام جمعه مرکز شهرستان انسانی دلسوز، مطالبه‌گر است، اظهار داشت: سفرهای متعدد به بخش‌ها و روستاهای دورافتاده و تلاش برای رفع مشکلات مردم از ویژگی‌های امام جمعه‌ در تراز انقلاب است که حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در خود دارد.

وی با بیان اینکه فرماندار همراهی و همکاری خوبی با ائمه جمعه دارد و همه برای یک هدف مشترک یعنی سربلندی و عزت نظام اسلامی تلاش می‌کنیم، گفت: نماز جمعه پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت است.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات امام جمعه و مسؤول ستاد نماز جمعه بخش سوق تجلیل شد.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد