تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 8:38
کد خبر : 65520

متخلفان دلیجان به ۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند

متخلفان دلیجان به ۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند

«سجاد سعیدی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۲۸۳ گزارش تخلفات صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا امسال از سوی مراجع نظارتی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و رسیدگی شد. وی اظهارکرد: ۱۷۸ فقره از این پرونده‌ها مربوط به تخلف صنفی، ۵۴ فقره قاچاق کالا و ۵۱ فقره  تخلف بهداشتی بود و خاطیان به پرداخت

«سجاد سعیدی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۲۸۳ گزارش تخلفات صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا امسال از سوی مراجع نظارتی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و رسیدگی شد.

وی اظهارکرد: ۱۷۸ فقره از این پرونده‌ها مربوط به تخلف صنفی، ۵۴ فقره قاچاق کالا و ۵۱ فقره  تخلف بهداشتی بود و خاطیان به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان بیان کرد: در خصوص پرونده های قاچاق کالا غیر از محکومیت جزای نقدی با توجه به اعلام ارزش کالاهای توقیف شده از سوی گمرک استان حدود ۳۰ میلیارد ریال کالا نیز با احکام صادره به نفع حکومت اسلامی ضبط شده است.

سعیدی ادامه داد: یک سوم این محکومیت‌های مذکور در تعزیرات حکومتی اجرا و وصول شده است.

 دلیجان به‌دلیل ماهیت جغرافیایی و اهمیت راه‌های در ضبط و مصادره وسیله حمل کالای قاچاق جایگاه نخست استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد