تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396 - 6:32
کد خبر : 4744

آغاز ثبت نام از معتکفان در شهرستان اسدآباد

آغاز ثبت نام از معتکفان در شهرستان اسدآباد

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز نام‌نویسی متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در آیین معنوی اعتکاف رجبیه از چهاردهم فروردین‌ماه در شهرستان شروع شده و بر اساس برنامه تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت. وی در ادامه افزود:

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز نام‌نویسی متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در آیین معنوی اعتکاف رجبیه از چهاردهم فروردین‌ماه در شهرستان شروع شده و بر اساس برنامه تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: مراسم اعتکاف همزمان با ایام البیض (سیزدهم تا پانزدهم ماه رجب) مصادف با بیست و دوم تا بیست و چهارم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

گروسی عنوان کرد: اجرای برنامه‌های قرآنی، برگزاری گفتمان‌های دینی، برپایی حلقه‌های صالحان و مسابقات فرهنگی، تلاوت روزانه سوره یس بعد از نماز صبح و بین نماز ظهر و عصر، اصلاح قرائت نماز، هماهنگی با قاریان و مرتلین حاضر در مراسم به‌منظور تلاوت سوره‌ها و آیات قرآن کریم مربوط به اعمال ام داوود، اجرای زنده اذان در مساجد و غیره برخی از برنامه‌های مذهبی فرهنگی است که همزمان با ایام اعتکاف با هدایت و مدیریت روحانیان مبلغ در مساجد میزبان معتکفان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف امسال با استقبال بیشتری روبرو خواهد شد، عنوان کرد: شرکت در اعتکاف یک فرصت منحصر به‌فرد برای همه و به خصوص جوانان است.

وی با بیان اینکه از همه آحاد مردم و به خصوص جوانان برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت می‌کنیم، ادامه داد: باید از فرصت‌های به دست آمده استفاده کرد کمااینکه اعتکاف یکی از مهمترین فرصت ها برای نزدیک کردن دل‌ها به خداوند متعال است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد