تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 11:47
کد خبر : 65396

جلوگیری از احتکار و کم‌فروشی زمینه‌ساز تحقق شعار سال است

جلوگیری از احتکار و کم‌فروشی زمینه‌ساز تحقق شعار سال است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام‌جمعه سنندج امروز، ۱۲ مهرماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال گفت: انتظار می‌رود مسئولان حامی و تولیدکنندگان کیفیت کالا و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام‌جمعه سنندج امروز، ۱۲ مهرماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال گفت: انتظار می‌رود مسئولان حامی و تولیدکنندگان کیفیت کالا و تولیدات خود را ارتقا دهند، چراکه رونق تولید سبب توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.
وی با تأکید بر ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم عنوان کرد: ما مسلمانیم و بر اساس دستورات دینی مبین اسلام باید کمک به همنوعان خود را در اولویت امور قرار دهیم و برای حل مشکلات یکدیگر و همسایگان تلاش کنیم.
ماموستا خدایی با اشاره به آیه ۵۰ سوره انبیاء «و وَأَنَّ هَذَا صِرَاطِی مُسْتَقِیمًا فَاتَّبِعُوهُ وَلَا تَتَّبِعُوا السُّبُلَ فَتَفَرَّقَ بِکُمْ عَنْ سَبِیلِهِ ذَلِکُمْ وَصَّاکُمْ بِهِ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ؛ و مسلماً این [برنامه‌های محکم و استوار و قوانین و مقرّرات حکیمانه] راه راست من است؛ بنابراین از آن پیروی کنید و از راه‌های دیگر پیروی مکنید که شما را از راه او پراکنده می‌کند؛ خدا این [گونه] به شما سفارش کرده تا پرهیزکار شوید»، اعلام کرد: پیوری از دستورات قرآن و حق‌تعالی سبب هدایت و سربلندی انسان‌هاست.
امام‌جمعه سنندج با اشاره به اینکه افراد نیکوکار و بندگان صالح چه در دنیا و چه در آخرت مورد الطاف الهی قرار می‌گیرند، بیان کرد: امیدواریم همه مسلمانان از «دروغ، گناه، مال حرام و خیانت» دوری کرده و «نماز، روزه، پرداخت زکات و معامله حلال» را انجام داده و در معاملات به دنبال کم‌فروشی و فریب دادن همنوعان خود نباشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته استاندارد اعلام کرد: اگر تولیدکنندگان تلاش کنند با افزایش کیفیت کالا‌ی خود از ورود کالا‌های خارجی جلوگیری کنند، تولید ملی بیشتر رونق می‌یابد.
ماموستا خدایی تأکید کرد: برای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید باید از احتکار برخی کالا‌ها توسط افراد سودجو جلوگیری و با برخی کم‌فروشی‌ها برخورد کرد.
امام‌جمعه سنندج همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت و آسایش کشور ما مرهون تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های زحمتکش انتظامی است چراکه حراست از جان و مال و ناموس مردم به‌واسطه شهامت و ایثارگری‌های این قشر از جامعه محقق می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد