تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 15:26
کد خبر : 84227

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: شهادت سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای محور مقاومت است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: شهادت سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای محور مقاومت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: احمد برکه، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن در مصاحبه با روزنامه الثوره گفت: شهادت سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای محور مقاومت است. او افزود: درخواست عبدالملک بدر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: احمد برکه، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن در مصاحبه با روزنامه الثوره گفت: شهادت سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای محور مقاومت است.

او افزود: درخواست عبدالملک بدر الدین برای مقابله با توطئه تجزیه نشان دهنده نگرش فرماندهی است که از ماهیت جنگ به خوبی مطلع است.

برکه گفت: ما موضع گروه‌های مقاومت و رهبر انقلاب یمن را که بر مقابله با دشمن صهیونیستی پافشاری می‌کنند، ارج می‌نهیم. ما احساس می‌کنیم کشور‌هایی مانند یمن پشتیبان ما هستند.

او افزود: جنگ بعدی فراگیر خواهد بود و محدود به یک جبهه نخواهد شد. محور مقاومت قادر است، نیرویی تشکیل دهد که هزاران حساب روی آن باز ‌شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در یمن تصریح کرد: به نظر من عربستان به طرح عبدالملک بدر الدین درباره بازداشت شده‌های فلسطینی پاسخ نخواهد داد تا این برگه را به دست صنعا ندهد.

برکه گفت: اتحاد سلاح، قدرت مقاومت را تقویت کرد و رزمایش‌های اخیر جنجال بزرگی در میان رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

او افزود: شهید قاسم سلیمانی مسائل ارزشمندی به آرمان فلسطین هدیه کرد و شهادت او خسارت بزرگی برای محور مقاومت است.

برکه اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در آموزش نیرو‌های مقاومت سهم بسزایی داشت.

او افزود: اتحاد صفوف داخلی و خارجی بهترین پاسخ به چالش‌های پیش روی مقاومت است. عربستان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فاصله‌ای ندارد و چه بسا بزودی از عادی سازی روابط خود خبر دهد.

برکه افزود: تجاوز به یمن در واقع تجاوز آمریکایی- صهیونیستی است که کشور‌های سازشکار در راس آن قرار دارند و یمن همه برنامه‌های آن‌ها را ناکام گذاشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد