تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 11:11
کد خبر : 65387

کشف ۲۶۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در نیمه اول امسال

کشف ۲۶۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در نیمه اول امسال

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این شهر با بیان اینکه یکی از مسایل حائز اهمیت نیروی انتظامی تامین نیازمندی‌های نیروهای مسلح است، اظهار کرد: تامین نیازمندی‌های نیروهای وظیفه و مشمولین عازم

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این شهر با بیان اینکه یکی از مسایل حائز اهمیت نیروی انتظامی تامین نیازمندی‌های نیروهای مسلح است، اظهار کرد: تامین نیازمندی‌های نیروهای وظیفه و مشمولین عازم به خدمت توسط توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: جایگاه نیروی انتظامی در کشور جایگاه دقیق و خاص است، زیرا از تولد تا مرگ این نیرو به همه اقشار خدمات ارائه می‌دهد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: نیروی انتظامی افتخارش این است که با تقدیم ۱۳هزار شهید در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف در مقابله با دشمنان پیشتاز باشد.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: دشمن پس از جنگ تحمیلی فتنه عاشورا در  ۱۳۸۸ را رقم زدند اما نا امید شد و امروز به دنبال جنگ نرم است.

وی تاکید کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال ترویج بی بند و باری است، و امروز مواد مخدر یکی از اهداف دشمن است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه مردم و خانواده‌ها مراقب آسیب‌های اجتماعی باشند، افزود: خانواده‌ها سعی کنند جوانان خود را در کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج مشغول کنند تا علاوه بر تربیت دینی از آسیب‌های اجتماعی نیز به دور باشند.

مهدیان نسب گفت: امروز در مقابل جنگ نرم باید دشمن دفاع نرم را در دستور کار قرار دهیم و بهترین دفاع استفاده و فرهنگ امر به معروف را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه واجب است، افزود: در قانون اساسی امر به معروف ‌ونهی از منکر یک امر متقابل است، یعنی مردم می‌توانند به خدمتگزاران در قالب نظارت امر به معروف و نهی از منکر کنند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سامانه ۱۹۷ در شش ماهه اول سال جاری ۱۱هزار مطالبات مردم را دریافت کرده است که ۵۹درصد تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی بود.

سردار مهدیان نسب در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع تیراندازی در استان اشاره کرد و گفت: چه معنی دارد استان ولایت مدار لرستان شاهد تیراندازی باشد.

وی بیان کرد: از سال ۹۶ تاکنون ۴۱ نفر از مردم استان از پیر و جوان گرفته بر اثر تیر اندازی‌ها کشته شدند و این اتفاق خوبی نیست.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با بیان اینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی دفاع از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: مراقبت کنیم لرستان یک استان مذهبی است مواردی که به حیثیت اجتماعی و خانوادگی لطمه وارد می‌کند امر به معروف کنیم،نیروی انتظامی در اماکن مختلف مقابله با ضد ارزش‌ها را در دستور کار خود دارد.

سردار مهدیان نسب افزود: شهدا رفتند که دینداری و ولایت مداری محکم بشود،نیروی انتظامی نیز در این خصوص محکم پای کار ایستاده است.

وی گفت: دشمن در جنگ رسانه‌ای با استفاده از فضای مجازی فرهنگ دینی ما را نشانه گرفته بنابراین باید مراقب باشیم.

فرمانده انتظامی استان همچنین به شعار سال یعنی رونق اقتصادی اشاره و تصریح کرد: قاچاق کالا یکی از مواردی است که رکود رونق اقتصادی را به دنبال دارد که ما در این زمینه برخورد قاطع داشته‌ایم.

 مهدیان نسب گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۲۶۵میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کردیم و مبارزه با قاچاق کالا را به طور جدی انجام می‌دهیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد