تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1396 - 8:38
کد خبر : 9431

اراده ملت ایران ایستادگی در برابر فتنه ها و توطئه های آمریکا است

اراده ملت ایران ایستادگی در برابر فتنه ها و توطئه های آمریکا است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ملت ایران اسلامی و تقدیر از مجلس به دلیل ارائه طرح یک فوریتی برای مقابله با این موضوع، گفت:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ
با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ملت ایران اسلامی و تقدیر از مجلس به دلیل ارائه طرح یک فوریتی برای مقابله با این موضوع، گفت: طرح یک فوریتی مجلس شورای اسلامی در مقابله با تصویب تحریم های جدید آمریکا که با رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس همراه شد، قابل تقدیر است.
وی خاطرنشان کرد: اختلاف‏ افکنی، دوقطبی‏ سازی، تضعیف نهادهای انقلاب اسلامی به‏ ویژه سپاه پاسداران، اصلی‏ ترین هدف شومی است که دشمنان ملت ایران به‏ ویژه آمریکا دنبال می‏ کنند.
امام جمعه چهارباغ همچنین خاطرنشان کرد: در ۱۵ روز آینده وزیران کابینه دوازدهم از سوی حجت‏ الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری به مجلس معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: ضروری است در انتخاب وزرا صرف‏نظر از گرایش‏های جناحی و گروهی معیارهایی همچون، دینداری، تعهد، تخصص، تجربه وکارآمدی، شجاعت و دشمن‏ شناسی مدنظر قرار گیرد.
وی تاکید کرد: وزیران دولت دوازدهم باید دارای تدبیر و آینده‏ نگری، خلاقیت و نوآوری، بینش استراتژیک، روحیه جهادی و خستگی‏ ناپذیر در خدمت، تعامل و همکاری راهبردی با نظام، تخصص مرتبط، توان مدیریت راهبردی، شجاعت در مدیریت، سابقه مدیریتی مرتبط، برنامه‏ محور، جوان، انتقادپذیر، دارای تفکر سیستماتیک، عادل، پاکدست و امانتدار، مردم‏دار باشند.
خطیب جمعه چهارباغ درادامه با گرامی داشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به امامت آیت الله طالقانی، گفت: نماز جمعه، قبل از هر چیز یک عبادت بزرگ دستجمعی است و اثر عمومی‏ عبادات را که تلطیف روح و جان، و شستن دل از آلودگی های گناه و زدودن زنگار معصیت از قلب است.
۱۵۳۵/۶۱۵۵خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد