تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 5:23
کد خبر : 97309

سردار فدوی: طرح «شهید سلیمانی» تلفات کرونا را تا ۹۰ درصد کاهش داد

سردار فدوی: طرح «شهید سلیمانی» تلفات کرونا را تا ۹۰ درصد کاهش داد

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی که به کمک سازمان بسیج و وزارت بهداشت برای کنترل ویروس کرونا در سراسر کشور انجام می‌شود، در مهار این بیماری غوغا کرده است. وی گفت: کشورهایی که در مورد سلامت، بهداشت و تجهیزات پزشکی ادعاهای زیادی

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی که به کمک سازمان بسیج و وزارت بهداشت برای کنترل ویروس کرونا در سراسر کشور انجام می‌شود، در مهار این بیماری غوغا کرده است.

وی گفت: کشورهایی که در مورد سلامت، بهداشت و تجهیزات پزشکی ادعاهای زیادی داشتند، با تمام امکانات خود این بیماری را نتوانستند مهار کنند و به خاک سیاه نشسته‌اند. 

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آمریکا هر روز چند هزار کشته دارد، افزود: جمعیت آمریکا بیش از ۴.۲ برابر جمعیت ایران ولی مبتلایان و فوتی‌های کرونا در آمریکا ۵۰ برابر کشور ما بوده و در انگلیس و سایر کشورهای اروپایی نیز شرایط همین‌طور است. 

سردار فدوی با اشاره به میزان تأثیر طرح شهید سلیمانی در کاهش مبتلایان تصریح کرد: طی دو ماه اخیر میزان فوتی‌ها در کشورمان دو رقمی شده است و از حدود ۵۰۰ فوتی در روز به عدد دو رقمی رسید و تا حدود ۵۰ فوتی نیز کاهش داشتیم. 

وی با تدکید بر اینکه این طرح همچنان با شدت توسط سازمان بسیج و وزارت بهداشت در حال انجام است، بیان کرد: مردم باید با جدیت دستورالعمل‌ها را رعایت کنند زیرا وقتی شرایط عادی شود، ویروس کرونا که اکنون نیز با اسم خبیث انگلیسی جهش یافته است، گسترش پیدا می‌کند. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد