تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 12:17
کد خبر : 64406

تهران| ۱۱۰۰ دستگاه لوازم خانگی در انبارهای شورآباد کشف شد

تهران| ۱۱۰۰ دستگاه لوازم خانگی در انبارهای شورآباد کشف شد

– اخبار استانها – موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به کشف ۱۱۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی در انبارهای شهرستان ری اظهار داشت: صبح امروز در بررسی‌های به عمل آمده از انبارهای شورآباد بخش کهریزک، انباری با موجودی ۱۱۰۰ دستگاه لوازم خانگی کشف و ضبط شد. وی بیان کرد: محموله

– اخبار استانها –

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به کشف ۱۱۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی در انبارهای شهرستان ری اظهار داشت: صبح امروز در بررسی‌های به عمل آمده از انبارهای شورآباد بخش کهریزک، انباری با موجودی ۱۱۰۰ دستگاه لوازم خانگی کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: محموله لوازم خانگی شامل فر توکار، هود، خردکن، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و غیره است که به دلیل اخفاء و امتناع از فروش توسط بازرسان اداره صنعت و معدن شناسایی شد.

طرح‌های تشدید مبارزه با قاچاق کالا در استان مرکزی اجرا می‌شودکشف قاچاق کالا و ارز در ایلام ۳۰۰ درصد افزایش یافتتشکیل ۴۰۰۰ پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری افزود: ارزش ریالی محموله کشف شده ۲۲ میلیارد ریال بوده است که جهت اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می‌شود.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری، اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار به صورت دوره‌ای انبارهای نگهداری کالا در سطح شهرستان را رصد می‌کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد