تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 10:38
کد خبر : 62137

کشف بیش از ۴۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای مشترک ایران و افغانستان

کشف بیش از ۴۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای مشترک ایران و افغانستان

کاظم صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اغلب این کالاها شامل پارچه، لوازم آرایشی، پوشاک، کفش و… است که در این ارتباط بیش از ۲۰ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.    وی با اشاره به کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق طی ۱۰ روز گذشته توسط مرزبانان این فرماندهی افزود:

کاظم صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اغلب این کالاها شامل پارچه، لوازم آرایشی، پوشاک، کفش و… است که در این ارتباط بیش از ۲۰ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.   

وی با اشاره به کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق طی ۱۰ روز گذشته توسط مرزبانان این فرماندهی افزود: از ابتدای امسال بالغ بر ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در مرزهای مشترک ایران و افغانستان کشف و ضبط و تعدادی متهم نیز دستگیر شدند.

صمدی مطرح کرد: همچنین در همین بازه زمانی حدود ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در مرز دوغارون کشف و تعدادی قاچاقچی و اشرار دستگیر شدند و انواع تجهیزات همراه متهمان کشف و ضبط شد.

فرمانده هنگ مرزی تایباد از دستگیری بیش از ۵۰۰ متجاوز مرزی طی ۱۰ روز گذشته خبر داد و افزود: امسال تاکنون حدود هفت هزار و ۴۰۰ متجاوز مرزی که قصد ورود غیر قانونی به کشور را داشته‌اند، توسط نیروهای مرزبانی مستقر در محدوده حفاظتی این هنگ دستگیر شدند.  

خراسان‌رضوی بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که ۹۰ کیلومتر آن در تایباد قرار گرفته است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد