تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مرداد 1398 - 9:30
کد خبر : 61272

افزون بر ۵۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در ماهشهر کشف شد

افزون بر ۵۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در ماهشهر کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز دوشنبه درباره جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپوی کالا، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ماهشهر یک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز دوشنبه درباره جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپوی کالا، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ماهشهر یک انبار را در جاده ماهشهر- رامشیر شناسایی کردند.

وی افزود: این انبار در بررسی های به عمل آمده تحت پوشش مرکز تولید غذای دام اقدام به دپو کالای قاچاق کرده بود.

فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با اقدامات تخصصی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، گروهی از ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و ۲۱۳ طاقه پارچه حجیم، ۱۱۲ اره برقی، ۶۰۰ دستگاه سنگ جت برقی فلز بر و هشت دستگاه موتورجوش فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده ارزش ریالی لوازم کشف شده را ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

وی گفت:  مخلان اقتصادی باید بدانند نیروی انتظامی مصمم است با پدیده شوم قاچاق به ویژه از نوع سازمان یافته برخورد قاطع داشته باشد.

۹۵۹۴/۳٠۲۲

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد