تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 9:59
کد خبر : 60967

کشف احتکار ۲۰ تن خرما در زنجان

کشف احتکار ۲۰ تن خرما در زنجان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از کشف احتکار خرما خبرداد اظهار کرد: پس از دریافت گزارشات مردمی، اکیپ بازرسی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی زنجان از محل بازدید و مقدار بیست تن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از کشف احتکار خرما خبرداد اظهار کرد: پس از دریافت گزارشات مردمی، اکیپ بازرسی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی زنجان از محل بازدید و مقدار بیست تن خرما که بطور غیرقانونی نگهداری می‌شد توقیف و پرونده در شعب این اداره کل تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ضمن برگزاری جلسات رسیدگی و اخذ گزارشات کارشناسی با احراز تخلف احتکار، حکم مقتضی صادر و بر اساس آن عامل احتکار علاوه بر عرضه خرما به قیمت مصوب دولتی با نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از توقیف محموله بزرگ سوخت قاچاق در زنجان  خبرداد و افزود:حکم میلیاردی برای عامل این محموله صادر شد .

وی افزود: مقدار ۱۹ هزار لیتر نفت سفید یارانه ای در شهر زنجان از یکدستگاه خودروی تریلی کشف و ضبط شد.

ممیزی عنوان کرد: طبق بررسی‌های بعمل آمده این محموله از ارومیه به مقصد تهران بارگیری شده و پرونده پس از انجام تحقیقات لازم مورد رسیدگی و صدور رأی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان عنوان کرد: شعبه مربوطه‌، عامل قاچاق را علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد