تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 5:54
کد خبر : 60942

فرهنگ استفاده از نوشت‌افزار ایرانی در حال فراگیر شدن است/اشتغال کارگران ایرانی نتیجه خرید کالای ایرانی

فرهنگ استفاده از نوشت‌افزار ایرانی در حال فراگیر شدن است/اشتغال کارگران ایرانی نتیجه خرید کالای ایرانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی دمنه کارشناس فرهنگی در گفتگو با  دیار آفتاب، در خصوص لزوم ترویج لوازم‌التحریر ایرانی در میان دانش آموزان گفت: این مهم هم جزو شاخصه‌های عفاف و حجاب و هم جزو شاخص ساماندهی پوشش و لوازم‌التحریر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی دمنه کارشناس فرهنگی در گفتگو با  دیار آفتاب، در خصوص لزوم ترویج لوازم‌التحریر ایرانی در میان دانش آموزان گفت: این مهم هم جزو شاخصه‌های عفاف و حجاب و هم جزو شاخص ساماندهی پوشش و لوازم‌التحریر است که مشترکا توسط حوزه معاونت آموزش ابتدایی، سازمان دانش آموزی، معاونت پرورشی و انجمن اولیا و مربیان در حال پیگیری است.

بخشنامه آموزش و پرورش به مدارس جهت تهیه ملزومات ایرانی اسلامی

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش طی بخشنامه ای به مدارس ابلاغ کرده است که کالای ایرانی تهیه کنند، افزود: در تهیه نوشت افزار، پوشش دانش آموزان و سایر ملزومات آموزشی و پرورشی برای مدارس، تاکید شده تا از اجناس ایرانی و اسلامی خریداری و مصرف شود.

دمنه به وجود برخی اجناس وارداتی در بازار که معرف فرهنگ غرب هستند اشاره کرد و گفت: متاسفانه چنین محصولاتی در برخی فروشگاه ها به فروش می رسد که خوشبختانه با تلاش حوزه های مختلف در کشور، استقبال مردم به نوشت افزار ایرانی اسلامی بیشتر شده و فرهنگ استفاده از کالای ایرانی اسلامی در حال فراگیر شدن است.

فرهنگ سازی میان دانش آموزان با استفاده از تصویرسازی الگوهای ایرانی در لوازم التحریر

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه سرزمین ایران چه از زمان ورود اسلام چه پیش از آن دارای اسطوره های بی نظیری است، گفت: کشور ما پیشینه بسیار قوی ای در تمامی حوزه ها دارد و می توان با استفاده از تصویرسازی الگوهای مذهبی، ورزشی، تاریخی، علمی و … در لوازم التحریر های تولید داخل، در راستای فرهنگ سازی گسترده در میان دانش آموزان قدم های مثبتی بردارد.

اشتغال کارگران ایرانی نتیجه خرید کالای ایرانی

وی خاطرنشان کرد: همواره در چندین سال گذشته یکی از دغدغه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری بحث های اقتصادی و معیشت ملت ایران بوده که این مهم خود را در نامگذاری سال های اخیر به خوبی نشان می دهد. قطعا در صورت تهیه تولیدات کالاهای داخلی به جای خرید محصولات وارداتی، اشتغال کارگران ایرانی بیشتر شده و در نهایت باعث رونق تولید خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد