تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 10:40
کد خبر : 128298

۱۲۰ کارتن سرم قاچاق در خوی کشف شد

۱۲۰ کارتن سرم قاچاق در خوی کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حمید صمد زاده چهارشنبه شب در جلسه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور از کشف ۱۲۰ کارتن سرم از یک فرد سودجو خبر داد و گفت: این فرد سودجو با انبار این سرم‌ها آنها را خارج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حمید صمد زاده چهارشنبه شب در جلسه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور از کشف ۱۲۰ کارتن سرم از یک فرد سودجو خبر داد و گفت: این فرد سودجو با انبار این سرم‌ها آنها را خارج از شبکه سلامت توزیع می‌کرد که شناسایی و کشف شد.

وی با تاکید بر ضرورت پیشگیری در قاچاق کالاهای سلامت محور بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌های حوزه سلامت برای مبارزه با قاچاق این کالاها نیز تاکید کرد.

رئیس اداره دارو غذای دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی براهمیت آموزش و اطلاع رسانی و نظارت مستمر بر اماکن تهیه و عرضه‌های کالاهای سلامت محور و برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

علی حسن پور از ۱۲۰ فقره بازرسی از اماکن تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در شهرستان خوی از ابتدای امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۱۲ فقره پرونده تخلف تهیه و توزیع اقلام بهداشتی تقلبی و غیر مجاز در این شهرستان در محاکم قضائی تشکیل شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی نیز در این جلسه با بیان اینکه ۹۰ درصد محصولات آرایشی قاچاق تقلبی هستند گفت: ۴.۵ درصد درآمد خانواده‌ها صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شود که سه برابر سرانه کشورهای اروپایست

فاطمه مقددم افزود: مردم می‌توانند با بررسی برچسب اصالت و استفاده از سامانه تی تک از سالم بودن کالاهای سلامت محور اطمینان حاصل کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد