تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 - 6:06
کد خبر : 60772

کشف ۲۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب از ابتدای امسال

کشف ۲۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب از ابتدای امسال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در نشست خبری با تقدیر از نقش خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاران   طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و حلقه وصل مردم و مسئولان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در نشست خبری با تقدیر از نقش خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاران   طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و حلقه وصل مردم و مسئولان هستند و باید در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور پلیس در ایجاد امنیت و آرامش بوده اند، تصریح کرد: نقشی که خبرنگاران در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی دارند، نقشی مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با اتکا به خداوند منان و با قلم و بیان خویش، موشکافانه مسائل را بررسی و نارسایی ها را به گوش مسئولان می رسانند، گفت:  خبرنگاران در طول دفاع مقدس نیز در جبهه ها نبرد حق علیه باطل حضور یافته و با انعکاس اخبار و افشای حقایق، جان خویش را فدای آرمان های انقلاب اسلامی کردند.

شیخ نژاد تصریح کرد: ما هنوز شهید صارمی، آزادمردی که ۱۷ مرداد ماه را جاودانه کرد , شهید مرتضی آوینی و سانحه هواپیمای سی ۱۳۰ و دوستانی را که پرواز زود هنگام شان نقره داغ مان کرد ، از یاد نبرده ایم و هنوز صدای شهید رهبر خبرنگار صدا و سیمای کشورمان که از پیروزی های دفاع مقدس می گفت در گوشمان طنین انداز است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: خبرنگاران با اتکا به خداوند منان و با قلم و بیان خویش به بررسی مسایل، مشکلات و نارسایی های جامعه می پردازند تا زمینه احقاق حقوق قشرهای مختلف جامعه فراهم شود.

وی هم چنین با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور پلیس در ایجاد امنیت و آرامش بوده اند، اظهار کرد: نقشی که خبرنگاران در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی دارند، نقشی مهم و اساسی است.

شیخ نژاد هم چنین با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس از ابتدای امسال، تصریح کرد:  بیش از ۲۰۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب در عملیات های مختلف کشف و تعداد ۱۴۰ نفر توزیع کننده دستگیر شده که نشان از افزایش ۹ درصدی دستگیری دارد.

فرمانده انتظامی میاندوآب به دستگیری ۶۲۵ نفر معتاد در شهرستان میاندوآب اشاره کرد و گفت: در این زمینه ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

شیخ نژاد با بیان اینکه در زمینه سرقت در این شهرستان افزایش۷۴ درصدی در دستگیری و کشف را داشته ایم، اظهار کرد: امسال تعداد ۲۳۶ نفر سارق و مالخر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده و ۴۶۸ مورد انواع سرقت نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت های فرماندهی انتظامی شهرستان است، گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق امسال در مجموع کالاهای قاچاق به ارزش ۲۱ میلیارد و  ۶۶۰ میلیون ریال کشف شده که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۵۵ درصدی افزایش ارزش ریالی کالای مکشوفه را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در این زمینه نیز تعداد ۵۰ دستگاه خودرو توقیف و ۳۱ نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد