تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 - 15:10
کد خبر : 60486

خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی تخلف است

خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی تخلف است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس  ،حجت الاسلام سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: قاچاق کالا در فضای مجازی ضربه شدیدی به تولید داخلی این کشور می‌زند. حسینی افزود: جلوگیری از کالای قاچاق در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس  ،حجت الاسلام سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: قاچاق کالا در فضای مجازی ضربه شدیدی به تولید داخلی این کشور می‌زند.

حسینی افزود: جلوگیری از کالای قاچاق در فضای مجازی اهمیت آن  بسیار بالاتر از جلوگیری در فضای حقیقی است و افزایش روز به روز خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی ضربات مهلکی بر پیکر اقتصاد جامعه می زند.

امام جمعه بندر دیر  با بیان اینکه خرید و فروش کالا در فضای مجازی یک نوع تخلف است، که نیازمند توجه بیشتر مسوولان ذیربط می باشد تصریح کرد: تنها راه جلوگیری از فعالیت این فروشگاه های قاچاق در فضای مجازی هوشیاری مردم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با حمایت از کالای ایرانی می توان بخشی از این مسائل را برطرف کنند  و نقشه شوم دشمنان این کشور را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد