تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مرداد 1398 - 9:49
کد خبر : 60400

افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات فرآورده‌های نفتی قاچاق در استان زنجان/ قاچاقچیان کالا در زنجان به ۹۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند

افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات فرآورده‌های نفتی قاچاق در استان زنجان/ قاچاقچیان کالا در زنجان به ۹۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حوزه قاچاق ۱۸۵ پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۶ پرونده مورد بررسی قرار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حوزه قاچاق ۱۸۵ پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۶ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و مختومه شده است.

وی با اشاره به میزان محکومیت پرونده‌های قاچاق در استان زنجان تصریح کرد: میزان محکومیت این پرونده‌ها بالغ بر ۹۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: از این میزان ۲۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال وصول شده است.

وی از افزایش ۲۱ درصدی میزان کشفیات قاچاق کالا در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و افزود: امسال نسبت به سال گذشته میزان محکومیت پرونده‌های قاچاق نیز ۲۰ درصد افزایش یافته و میزان وصولی محکومیت‌ها نیز ۶۴ درصد رشد داشته است.

ممیزی با اشاره به اینکه امسال در حوزه کشفیات قاچاق کالا با رشد مواجه بودیم عنوان کرد: امسال تعداد کالاهای قاچاق وارد شده به تعزیرات حکومتی به ترتیب سیگار ۳۱ پرونده، پوشاک ۲۸ پرونده، فرآورده‌های نفتی نیز ۲۷ پرونده است.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماه نخست امسال ۱۳۰ درصد افزایش ورود پرونده سیگار داشتیم عنوان کرد: این نشان می‌دهد فعالیت قاچاقچیان در این حوزه افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه محموله سیگار در اکثر موارد به صورت جا ساز به استان زنجان وارد می‌شود عنوان کرد: این محموله‌ها بیشتر از شهر‌های مرزی کشور بارگیری شده و به سمت استانها مرکزی به ویژه تهران می‌رود.

وی با اشاره به اینکه عاملین قاچاق سیگار امسال در استان زنجان بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند افزود: عاملان پوشاک نیز بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و فرآورده‌های نفتی هم بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

ممیزی با اشاره به اینکه امسال ۲۷ محموله فرآورده‌های نفتی کشف شده که در چهار ماهه سال گذشته ۱۴ محموله بود عنوان کرد: تعداد کشفیات فرآورده‌های نفتی در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در چهار ماهه امسال ۱۵۴ حکم ضبط کالا به نفع دولت صادر شده است افزود: ۱۹ حکم خودرو حامل قاچاق کالا  و ۱۷ حکم معدوم سازی کالاهای خوردنی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی غیرقابل مصرف نیز امسال به نفع دولت صادر شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد