تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 4:42
کد خبر : 60141

کشف کالای قاچاق ازدو فروند لنج تجاری

کشف کالای قاچاق ازدو فروند لنج تجاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  سرهنگ"محمد ثابت" بیان داشت: در پی ارتقای امنیت مرزها و برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای دریایی پارسیان اجرا شد. وی افزود:مرزبانان شهرستان پارسیان موفق شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  سرهنگ"محمد ثابت" بیان داشت: در پی ارتقای امنیت مرزها و برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای دریایی پارسیان اجرا شد.

وی افزود:مرزبانان شهرستان پارسیان موفق شدند ۳ میلیارد و ۴۱۰  میلیون ریال انواع کالای قاچاق شامل: ۷۵۰ بسته موادغذایی، ۴۰ حلقه لاستیک، ۲۰ دستگاه کولر، ۳ دستگاه یخچال، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه مایکروفر، ۳ دستگاه آبسردکن، ۴ کارتن ادوات صیادی و ۵ کارتن ظروف آشپزخانه را کشف کنند.

سرهنگ"ثابت " در خاتمه تصریح کرد: این کالاها از ۲ فروند شناور تجاری مستقر در اسکله بندر شیوء شهرستان پارسیان که خارج از مجوز قانونی بارگیری شده بود، کشف و در حضور ۲ نفر ناخدای شناور ها تحویل انبار گمرک شد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد