تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 4:13
کد خبر : 60135

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مهرستان

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مهرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری گفت :  با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی مهرستان ۵ دستگاه وانت تویوتا ۲۰۰۰ توقیف و از آنها۲ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد. وی افزود: در راستای طرح تشدید کنترل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری گفت :  با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی مهرستان ۵ دستگاه وانت تویوتا ۲۰۰۰ توقیف و از آنها۲ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای طرح تشدید کنترل محورهای مواصلاتی روز گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهرستان پنج دستگاه وانت تویوتا ۲۰۰۰ حامل کالای قاچاق را در محور "ایرافشان – آشار" شناسایی کردند.

این مسؤول گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از این خودروها ۲۲۴ هزار و ۷۵۰ قوطی کبریت، ۱۱۰۰ عدد عینک، ۳ هزار و ۹۵ ثوب انواع البسه، ۴ هزار قلم انواع لوازم پزشکی، ۱۰۰۰ قبضه چاقو و ۸۵۰کیلوگرم تنباکوی قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش این کالاهای کشف شده ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: خودروها توقیف و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد