تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 17:09
کد خبر : 103728

ائمه جمعه استان در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ فروردین چه گفتند؟

ائمه جمعه استان در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ فروردین چه گفتند؟

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، ائمه جمعه استان با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر کردند و در بخشی از خطبه‌ها به توافق ایران و چین نیز پرداختند.   تولید ملی نشان‌گر سلامت اقتصادی جامعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، ائمه جمعه استان با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر کردند و در بخشی از خطبه‌ها به توافق ایران و چین نیز پرداختند.

 

تولید ملی نشان‌گر سلامت اقتصادی جامعه است

حجت الاسلام آیت نعمتی، امام جمعه شهرستان نیر با اشاره به موانع تولید، اظهار کرد: مهمترین راه اصلی پیروزی در جنگ اقتصادی همه جانبه، پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید است.

وی افزود: تولید ملی مانند چادر که نماد حجاب ملی است، مهجور مانده و تولید ملی نشانگر سلامت اقتصاد جامعه است.

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود از تولیدکنندگان خواست تا برای تقویت تولیدات خود فرهنگ مسؤولیت پذیری را ترویج کرده و با ارائه ضمانت برای محصولات خود، پاسخگوی مشتریان باشند.

وی ادامه داد: تکریم مشتری و نظم و انضباط در عمل به وعده‌ها، ارسال و تعمیر کالا از شروط مهم مانع‌زدایی از تولید ملی است.

هرگاه آمریکا از دست شما عصبانی شد بدانید که کارتان درست است

نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود  به سند همکاری ایران و چین اشاره کرد و گفت: ناراحتی شدید همزمان آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در کنار سلطنت طلبان و غرب زدگان در امضای سند همکاری ایران و چین کاملا مشهود است.

وی بیانات امام خمینی (ره) را یاداور شد و تاکید کرد: امام خمینی(ره) فرمودند؛ هرگاه آمریکا از دست شما عصبانی شد بدانید که کارتان درست است.

امام جمعه شهرستان نیر تصریح کرد: این سند همکاری بیشتر ماهیت نقشه راه و چارچوب همکاری و زمینه‌های مشارکت طرفین را دارد که منافع هر دو کشور را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه این سند همکاری، تفاهم نامه، قراردادنامه و توافقنامه نیست، گفت: همکاری با چین، عدول از شعار نه شرقی و نه غربی نیست؛ شعار نه شرقی و نه غربی در واقع عدم پذیرش استعمار شرق و غرب است ولی به معنی قطع ارتباط با کشورها نیست.

 

اصل توجه مردم در انتخابات باید حضور  حداکثری و انتخاب اصلح باشد

حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصل توجه مردم در انتخابات پیش‌رو  باید تلاش برای حضور حداکثر وانتخاب اصلح طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

وی افزود: رهبر انقلاب بر لزوم پرهیز از دو قطبی کردن جامعه تاکید کرده‌اند؛ انتخابات ایران اسلامی در تمام ادوار با حضور مردم انجام شده و اهمیت انتخابات ایران به مردمی بودن آن است.

 

تقدیر امام جمعه مشگین شهر از خیرین شهرستان

حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز بر بحث دستگیری از فقرا و نیازمندان و صله ارحام تاکید کرد و در این خصوص از خانواده مرحوم جواد رفیعی در خصوص اهدای ۱۴ فقره جهیزیه به نیت چهارده معصوم(ع) به ارزش ۲۳۸ میلیون تومان در بین نوعروسان جمعیت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مشگین شهر تقدیر نمود.

وی تاکید کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید با تلاش جمعی و اقدامات مسؤولان در خصوص پشتیبانی و رفع موانع تولید، در سال‌جاری شاهد رشد تولید و اقتصاد بالنده و پیش‌رو در منطقه و جهان باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد