تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مرداد 1398 - 5:38
کد خبر : 59729

توقیف محموله‌های ۷ میلیاردی کالای قاچاق در شاهرود

توقیف محموله‌های ۷ میلیاردی کالای قاچاق در شاهرود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله حسنی اظهار کرد: مبارزه و مقابله با کالای قاچاق و هرگونه فعالیت خارج از شبکه قانون ازجمله اولویت‌های مأموریتی پلیس به‌خصوص در سال رونق تولید است. وی افزود:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله حسنی اظهار کرد: مبارزه و مقابله با کالای قاچاق و هرگونه فعالیت خارج از شبکه قانون ازجمله اولویت‌های مأموریتی پلیس به‌خصوص در سال رونق تولید است.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شاهرود نیز در همین خصوص دو دستگاه تریلر را در محور بین‌المللی تهران- مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به عدم ارائه مدرک قانونی توسط رانندگان اشاره کرد و گفت: پلیس در بررسی‌های نهایی از این دو خودرو، انواع کالای قاچاق از قبیل چهار هزار و ۹۷۸ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی، ۴۴۸ عدد عینک آفتابی، ۱۵ دستگاه کولر آبی، سه هزار و ۲۵۸ قطعه بدلیجات،۲۴۰ قوطی نوشابه خارجی و ۲۳ هزار نخ سیگار کشف کرد.

وی ارزش ریالی این دو محموله را برابر نظر کارشناسان هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پرونده تکمیلی به همراه متخلفان به مرجع ذی‌صلاح ارسال شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد