تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 15:36
کد خبر : 59623

نایلون مشکی برای خروج کالا از مرز آستارا ممنوع شد

نایلون مشکی برای خروج کالا از مرز آستارا ممنوع شد

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آستارا با توجه به خروج برخی کالاهای ممنوعه با پوشش نایلون مشکی از گمرک و پایانه مرزی این شهرستان به خارج از کشور، بسته بندی و حمل کالا با مشمع سیاه را در مرز ممنوع کرد.  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا در جلسه کمیسیون مبارزه با

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آستارا با توجه به خروج برخی کالاهای ممنوعه با پوشش نایلون مشکی از گمرک و پایانه مرزی این شهرستان به خارج از کشور، بسته بندی و حمل کالا با مشمع سیاه را در مرز ممنوع کرد.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: گزارش‌هایی از خروج اجناس و برخی کالاهای اساسی و ممنوعه از گمرک این شهرستان به خارج از کشور به دست آمده و اغلب آنها در قالب پوشش‌های سیاه نایلونی بوده است.
سامان ساسانیان افزود: دغدغه خروج قابل توجه دارو، شیر خشک و آرد در نایلون‌های مشکی وجود دارد و اگر هر یک از سه هزار تردد‌کننده روزانه از مرز آستارا، دو کیسه نایلون سیاه محتوی کالای ممنوعه از مرز خارج کند، ضررهای اقتصادی زیادی خواهد داشت.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آستارا از این پس توسط ماموران اصناف، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، هنگ مرزی و اداره کل گمرک با فروش نایلون‌ها و مشمع‌های بزرگ مشکی در محوطه پایانه مرزی و گمرک و بسته بندی و انتقال کالاها در پوشش‌های سیاه به پایانه مرزی جلوگیری خواهد شد و باید از نایلون‌های شفاف استفاده شود.
ساسانیان گفت: کاربرد نایلون‌های مشکی از منظر بهداشتی نیز مسئله ساز و مشکل آفرین است و با وجود فعال بودن ایکس ری و کاوش‌های الکترونیکی کالا در گمرک، بررسی همه محتوای کالاهای بسته بندی شده در قالب نایلون‌های مشکی، امکان پذیر نیست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد