تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 7:42
کد خبر : 58871

سازمان گردشگری چگونه به تور‌های مختلط مجوز داده؟ / چرا امام جمعه آمل به ولنگاری‌های فرهنگی واکنشی نشان نمی‌دهد؟!

سازمان گردشگری چگونه به تور‌های مختلط مجوز داده؟ / چرا امام جمعه آمل به ولنگاری‌های فرهنگی واکنشی نشان نمی‌دهد؟!

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین قلی‌زاده مسئول بررسی و تحلیل حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله آملی در پی ادامه‌دارشدن ماجرای ولنگاری فرهنگی در شهرستان آمل در اینستاگرم خود نوشت: سازمان گردشگری چگونه به تور‌های مختلط مجوز داده و چرا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین قلی‌زاده مسئول بررسی و تحلیل حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله آملی در پی ادامه‌دارشدن ماجرای ولنگاری فرهنگی در شهرستان آمل در اینستاگرم خود نوشت:

سازمان گردشگری چگونه به تور‌های مختلط مجوز داده و چرا هیچ گونه نظارتی از سوی دولت وجود ندارد؟ امام جمعه شهرستان آمل و نمایندگی، ولی فقیه در استان که مسئول ستاد امر به معروف نیز می‌باشند چرا نسبت به این ولنگاری‌های فرهنگی واکنشی نشان نمی‌دهند؟

شهرداری و اداره فرهنگ آمل که در زمینه فعالیت فرهنگی هنرشان تنها برگزاری کنسرت است، در مورد فرهنگ شهرستان و مقابله با این ابتذالات اخلاقی چرا اقدامی انجام نمی‌دهند؟ بیشتر بخوانید

چه کسی به این گروه‌ها مجوز فعالیت می‌دهد؟

بعد از ماجرای سدلفور و تجمع شیطان پرستان در ارتفاعات جاده هراز آمل، ادامه دار بودن فعالیت تور‌های گردشگری با شرایط خلاف شرع و اخلاق اسلامی و با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، به هیچ وجه نمی‌تواند اتفاقی باشد و حتما مقاصد شومی در پی دارند، منتها مسئولین شهرستان و استان چرا واکنش مناسبی ندارند؟

نتیجه این انفعال و عدم نظارت نهاد‌های دولتی و غیر دولتی، منجربه ابتذال فرهنگ و مذهب شهرستان آمل و استان مازندران می‌شود.

 

آماده/// سازمان گردشگری چگونه به تور‌های مختلط مجوز داده است؟ / چرا امام جمعه آمل به ولنگاری‌های فرهنگی واکنشی نشان نمی‌دهند؟!

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد