تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 8:16
کد خبر : 58072

۹هزار کارت سوخت مهاجر جدید در سیستان وبلوچستان مسدود شد

۹هزار کارت سوخت مهاجر جدید در سیستان وبلوچستان مسدود شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمحبی در گفتگو با عصرهامون گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۹ هزار کارت سوخت مهاجر جدید در سطح استان شناسایی و نسبت به مسدود سازی آنها اقدام شده است.   وی افزود:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمحبی در گفتگو با عصرهامون گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۹ هزار کارت سوخت مهاجر جدید در سطح استان شناسایی و نسبت به مسدود سازی آنها اقدام شده است.

 

وی افزود: از میان این تعداد تنها حدود ۷هزار کارت سوخت مهاجر در حوزه منطقه زاهدان شناسایی شده است.

 

به گفته محبی؛ بالغ بر ۲هزار کارت دیگر نیز در شهرستان های جنوبی سیستان وبلوچستان شناسایی و مسدود شد تا از این طریق ضمن جلوگیری از خروج این سرمایه ملی، بتوانیم سوخت گیری را برای مصرف کننده واقعی آسان تر کنیم.

 

دبیر کمیسیون مبارز با قاچاق کالا و ارز استان تصریح کرد: سال گذشته نیز افزون بر ۱۷۰هزار کارت سوخت مهاجر که مربوط به سایر استان ها بوده اما در سیستان وبلوچستان از آنها استفاده میشده است شناسایی و پس از کسب مجوزهای قضایی مسدود شد.

 

محبی ادامه داد: پیش بینی می شود حدود ۷۰هزار کارت سوخت مهاجر دیگر در سطح استان فعال باشد که با اجرای طرح کدینگ در سریع ترین زمان ممکن این تعداد نیز شناسایی و نسبت به مسدود سازی آنها اقدام می شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد